Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Er det noen her som har brystinnplat? Og skal amme eller har ammet barn tidligere? Har hørt at det går helt fint og en får brystmelk som vanlig. Noen med erfaringer?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har (silikon) og har tenkt til å amme så lenge det lar seg gjøre (dvs hvis jeg får nok melk og får det til og allt det der), det skal ikke være noe problem og dette var også noe jeg forsikret meg om da jeg fikk de for snart 7 år siden. jeg har ingen barn fra før. så jeg vet jo ikke, men har iallefall tenkt til å prøve:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjenner en som har silikon, og hun ammet barnet sitt i nesten et år, hvis jeg ikke husker feil. Ingen problemer med det, tror det er verre med de med piercing i brystvorten, for å si det sånn....
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Høres bra ut! Takk for svar og lykke til med den lille når den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå