Gå til innhold

April: Det var altså vannkopper.....

Anbefalte innlegg

...nå er det ingen tvil lenger. Har dessuten vært hos lege som bekreftet dette i dag. Stakkrs Lille. Vannkopper i nesa ( blør en del neseblod), i munnen ( vil ikke spise eller drikke), i baken (hyler når han bæsjer eller vi nærmer oss bleia), det klør eller på kropper, i ørene og i håret. Også har han feber. 39,5 nå. Stakkars liten. Synes dette er helt grusomt jeg....synes liksom det er så mye værre med han enn med alle oss andre. Alle må jo igjennom dette, og det er visst greit å gjøre det unna tidlig. Legen sa han tidligst var tilbake i bhg i midten av neste uke....så nå lurer jeg på hvordan vi skal få tiden til å gå. Heldigvis er jeg i gang med nytt strikke tøy. Det rutete blå-gul-grønne teppet fra Sandnesgarn for dere som har kjenskap til strikking.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8214493-april-det-var-alts%C3%A5-vannkopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier noe. Man må jo prøve å se det positive i det, og vannkopper skal han jo ha..... Så får vi se om det blir teppe på han etterhvert her. Aminsiøs som jeg er lurte jeg på om jeg skulle strikke teppet litt større enn det som står i oppskriften. Vi får se hvor langtt jeg kommer. Har en egen evne til å legge så flotte planer at de aldri blir gjennomført :-/. Prøver å skjerpe meg litt der og fullførte faktisk et forkle til Lille her om dagen ( som skulle vært ferdig til jul, da....men det kommer jo flere juler...). Det er et broderi av en nisse på magen også har det tekst: Magnus baker til jul... Sydd i rødt og natur farghet bomullslerret. God følelse å bl ferdig med noe. Ble faktisk ferdig med noe strikketøy til han da jeg var gravid også. Den gang tenkte jeg at jeg skulle strikke litt større enn nyfødt sånn at jeg skulle ha sjans til å bli ferdig i tide. Og det ble jeg. I v-e-l-g-i-g god tid. Så jeg måttelegge det vekk. Så da gikk det ikke bedre enn at jeg glemte det helt. Fant det her om dagen, og nå er str 9 mnd litt lite kan man si..... så det fikk jeg jo mye bruk for :-/. Men, men. Ferdig ble det da :-)

Off da, stakkar liten. Det hørtes uendelig vondt ut.

Men når han nå er ferdig så er det over - godt at vannkopper bare komme en gang.

Kos deg med strikkingen så lenge det lar seg gjøre. Godt å ha noe å tutle med. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...