Gå til innhold

Off...blir litt stresset


KrissyL & Aurora

Anbefalte innlegg

Godjenta vår er snart 2 måneder gammel og er somregel snill, smilende og still. Men noen ganger, særlig på ettermiddag/kveld, blir det masse gråting akkurat som om at hun er hysterisk. Hun kan sitte så fint i vippestolen å smile og kikke rundt seg og så plutselig begynne å hylgrine. Skjønner ikke hvorfor...Da er det kun amming som hjelper selv om hun noen ganger ikke virker sulten i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er veldig vanlig:-) Jeg har tre barn selv, men mine to første barn var aldri sånn. Men min lille prinsesse er akkurat sånn du beskriver. Hun blir ordentlig sur og skrikete en periode på kvelden. Det er ikke kolikk for det går fint ann å trøste henne så hun blir rolig. Det er bare utrolig slitsomt. Spesiellt siden hennes periode med suttring stortsett kommer når brødrene skal legge seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å ha gråtetokter om kvelden. Vet ikke egentlig hvorfor det skjer om kvelden, men de må jo ha melk litt oftere da, hvis de ammes, fordi det er vanlig å ha mindre melk om kvelden.

Det kan jo også hjelpe å kose seg litt med puppen hvis hun har vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som mageknip... frøkna her kan også plutselig hyle til.. også når hu sover.. her er det ihvertfall mageknip.. stakkars små:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her også.Kan ikke dra noen plass kveldstid for da er snuppa kjempe sutrete og skal ha mat konstant! Heldigvis ikke sånn hver kveld, men ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...