Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 De siste dagene har jeg hatt stikninger i underlivet... noen andre som har hatt det og eventulet vet hva det betyr? Kan ikke det være et tegn på graviditet? Håper på svar...
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 har det jeg også... men negativ test i dag på dag 33. så det er vanskelig å si , men tr og graviditets-symptomene er desverre veldig like, og ikke lett å tyde mange ganger. jeg har to barn og synes forsatt det er vanskelig å skjønne disse signalene som kroppen sender... Har vært sikker på at jeg har vært gravid uten å være det før. Så uansett "only time will tell...", lykke til til oss begge!!!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det rare med det, er jo at jeg ikke skal ha mensen før om en uke! Er det ikke litt tidlig med stikninger allerede nå da? Jeg er i tillegg kvalm (spydde nettopp) og jeg er trøtt og slapp... Og ømme pupper... Uansett, så pleier jeg liksom aldri å merke at mensen nærmer seg jeg da, så jeg har ikke vært borti dette tidligere... men takk skal du ha for svar moki-76
ellas mamma Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Da jeg var gravid hadde jeg masse stikninger helt nederst i magen de første ukene. Stikninger og menssmerter. Stikningene er visstnok ligamentbånd (eller noe) som holder livmoren på plass som strammer seg.Så stikninger er et bra tegn! Og det er ikke farlig, jeg fødte en frisk jente nøyaktig på termin:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå