mamman til snupp Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Fikk resept i dag, er på dag 7, må jeg vente til neste syklus med å begynne?
vestangel gravid igjen:) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Du må nok vente til neste gang ja.... du skal begynne på 4 eller 5 syklusdag. Det er ihvertfall det jeg har fått beskjed om:) Jeg har hatt en kur uten reultat;( selv om jeg var helt sikker på at jeg hadde EL. Lykke til:)
fisk-78 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Jeg har hatt 3 pergokurer, 2 enkle og 1 dobbel. Ved de to siste hadde jeg eggløsning, men er ikke blitt gravid. Jeg har svært lange sykluser (2-3 mnd), og legen sa at det da ikke gjorde noe om jeg begynte på dag 6-7. (Var for sein å få tak i tablettene..) Vær obs på forsinket eggløsning ved bruk av pergo. Men selvfølgelig; hvis du har tid, så vent til neste syklus og gjør det ordentlig. Lykke til!
1-2eller3 Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Du skal begynne med pergotime 5 dag mens. Jeg har selv gått på 6 kurer, alle 2 tabl. dag. Ikke alle gangene jeg har fått mens heller, men legen mente det er fordi jeg har pcos. Vente til neste menstr. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå