Januar 2010 <3 Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Var ute å gikk en liten tur i aften..fikk da vondt nederst i magen på h.side,,,,,,,Smertene gikk over da jeg stoppet. Sliter med bekkent om dagne...kan dette ha noe med det å gjøre??? Noen som vet?
Krølle79 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Høres kjent ut.. og jeg har bekkenløsning... Ikke alltid godt å gå da nei.. Prøv å ikke ta så store steg/skritt ad gangen.. det hender vertfall det hjelper for meg..
Januar 2010 <3 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 oki...ble nesten litt redd også, så jeg turde ikke annet enn å snu...men da er det sikkert normalt.... er nå så mye bekymringer en skal ha å da...Men detter er vel bare begynnerlsen vil jeg tro...hehe
Krølle79 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 tja, jeg er ingen doktor, da.. ;-p men iom at det høres litt likt ut som det jeg har, så... Men jeg har stikninger (i skjeden og bekkenet) også i tillegg når jeg er ute og går, da.. kan si det sånn, at det forkorter turene mine b e t r a k t e l i g !!! det er IKKE godt, men desverre helt vanlig.... Men ikke farlig, heldigvis.. Jeg bare stopper når det skjer jeg, og blir det for ille, så snur jeg og går hjem igjen... Hvor langt er du på vei? Jeg er 35+0 idag.. og har hatt dette ei god stund nå..
snartmammapåny Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 kjenner igjenn dette jeg og, vondtg nederst i magen når jeg går. Tror det har emd bekkenløsningen å gjøre ja.. Ikke noe godt iallefall:(
Januar 2010 <3 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2007 godt å høre. ja er nederst i magen det er slags stikking eller vondt på en måte.... Kan ta d opp med jordmor når jeg skal dit fredag. jeg er 30 uker.
;o)77 Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Har du kjent forandringer i blæra/urinveiene, feks at du må oftere på do og at det kommer bare litt? Og verking, svak svie helt nederst i magen? Jeg har hatt uvi 2 ganger tidligere i svangerskapet og fikk konstantert gang nr 3 i dag. Det kjennes ut akkurat som du beskriver. Jeg trodde også først at det var bekkenet, men så begynte jeg å tenke på de andre uvi jeg har hatt og hvordan det føltes. Og jada, det var det og på igjen m ny kur! Sjekk i alle fall muligheten!
mirremamma Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 dette kjenner jeg også når jeg går tur, spurte legen min om d. da sa han at d ik er noe farlig, men at d er "bånd" på hver side som strammer seg når man går gravid, derfor får man vondt når man går tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå