Gå til innhold

Da har jeg .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spist sterk mat, gått en tur (så langt jeg klarte med bekkenvondt), prøvd varmt omslag på brystene og gjort litt husarbeid + sex.

Hadde noen tak i magen og rygg her om dagen, og trodde det skulle skje noe. Men roet seg. Så nå prøver jeg alt for å sette det i gang igjen he he. Begynner å murre litt i ryggen nå, og veldig nedpress. Men det har jeg jo hatt flere ganger uten at det hadde noen virkning.

Sist hadde jeg ingen tegn, men så gikk vannet (2 uker før termin). Men denne gangen skal det vist ikke gå så lett nei.

Tror jeg venter litt til med bena i isvann, og kanel he he. Ikke klar for tortur enda. Er jo bare utålmodig. Ikke på overtid slik som mange andre her stakkars. Føler virkelig med dere, og er livredd for å lide samme skjebne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) ser du skriver at du har rietak i magen. kan du forklare meg litt nærmere hva du mener?? har selv mye vond i magen (nederst) pluss kynnere. har termin 1 mars

Skrevet

Ser du har termin 2 mars også pøver du å sette igan fødselen allerede nå??!! Hvorfor i all verden???

Skrevet

Vet ikke helt om det var rier, men hadde smerter som kom og gikk nederst i magen og bak i ryggen. Prøvde å ta tiden, men kom veldig ugjevnt og varte ikke lenge av gangen. Magen sto som en ball ut, noe den gjør mye nå. Nesten smertefult det også. Føles som hun er på vei ut navlen istede he he.

Hatt kynnere endel i svangerskapet, men følte at disse mertene var noe annet. Mulig ønsketenking????

Skrevet

har hatt rier eller sterke smerter i magen kjempe lenge pluss kynnere kjempe lenge. går over i ryggen også. varer ett par timer om gangen å kommer 2-3 ganger om dagen.slitsomt

Skrevet

Hei Anonym,

Jeg gjør ikke noe for å sette igang. Må jo være klar/moden for at dette skal virke. Men føler at noe er på gang, og prøver ikke stoppe det. Datteren min kom 2 uker før tiden, og var fullgått hun. Og mener selv at termin datoen ikke er helt korekt. Nå har jeg slitt veldig gjennom hele svangerskapet, og føler meg helt utslitt her. Og med disse murringene og smertene i magen som kommer og går, så er jeg virkelig klar for å bli ferdig.

Misunner alle som nyter svangerskapet, og har vært "friske". Er ikke blandt de dårligste jeg heller, men vært harde 9 mnd med mange problemer i og utenfor svangerskapet.

Er ikke redd for at babyen skal lide om den skulle komme nå. 2 uker før og etter termin er normalt. Mer redd for overtid da!

Men som sagt, ikke gjort noe drastisk for å sette igang :-)

Skrevet

Slitsomt ja. Når har du termin? Kansje kommer snart da? Prøver å tenke at det er positive smerter, og at de gjør noe for å modne mormunnen. Men kjedelig når det varer over flere dager eller uker :-(

Skrevet

mamma til yalisa: jeg har termein 1 mars. åja.. d er kjempe slitsomt. får håpe d er positive smerter ja, men d er så rart at eg får dette nå å at jeg ikke hadde det i di 3 andre svangerskapene.hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...