Gå til innhold

Noen med ikm uke7 som skal teste i morgen?? Gratulerer til alle gravide ikm uke 7'ere:-)

Anbefalte innlegg

Hei...

Noen som har ikm uke 7 som skal teste i morgen???

Vanvittig spent, men sånn som det ser ut her så er kanskje kvoten for gravide denne uka brukt opp;-)

Kjempe glad på dere gravides vegne!!!!!!!! *heldiggriser*

Kos dere på 1.trimester, og jeg håper jeg kommer etter snart.............

Lykke til videre!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

JEG skal teste i morgen:o)! Tok en billigtest i dag tidlig og der var det en svaaaaaak skyggestrek, så jeg må teste på nytt i morgen for å se om det har blitt sterkere eller om det bare var viljen som spilte meg et puss. Har kjøpt Clearblue i dag også - for å dobbeltsjekke:o) Har IKM fredag..... Lykke til til oss begge i morgen!!!

tror jeg kanskje skal teste i morgen jeg og.

fikk en merkelig test i dag.

er spennende å se om de svaaaake/skyggeaktige strek greiene faktisk betyr at det er en spire på vei.

da får sambo litt av en valentinesgave da :)

ÅÅÅÅÅ,så spennende... Da skal jeg følge med her inne i morgen.. jeg skal også teste,men må av gårde å kjøpe en test først. Utrolig hva denne ventinga gjør med en!!!!!!!????????

Lykke til,Positiva!!!!!!

hei jenter.

leste et innlegg/ diskusjon på 1.tri...

og der er det veldig mange som har opplevd at noen tester er negative, selv etter at cb har vist positivt.

det ser ut som om de vanlige stav testene til cb faktisk er de som påviser graviditeten raskest.

TRO meg, kommer til å ta en cb i morgen jah

*krysse fingrene*

åååh

vil ha spire nå :)

Annonse

Gjett hva jeg kommer til å teste med i morgen:)!!!!!!!!!!!!!!??????!!!!!!!!

Lykke til til oss alle,og takk for at du ga beskjed;-)

Fikk akkurat tlf av ei venninne som fikk baby i dag,og det blir man ikke mindre baby-syk av!!!!!!!!!!!!!

Eg ska nok teste imåra eller torsdag. Eg har IKM imåra, men ingen tegn til spotting idag. Noe som e ganske uvanlig!

Men vil ikke håpe for mye :/

Men håper dere andre vil få positiv svar på testene deres :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...