Gå til innhold

Hjelp! Den vonde puppen...


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

inneholdt gul, saltaktig melk fra den ene åpningen!! Ikke rart Simen har nekta å ta den puppen idag! hva gjør jeg nå da!! HOPPETUSSA!!

 

Legger den ut på ammedebatten også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få hjelp til å tømme ved å bruke Syntocinon nesespray - har du det, om ikke kan du få resept på legevakt. Puppen må tømmes helt, også om ikke Simen vil ta den. Har du en hevelse/kul, er det rødt i huden over der det er vondt?

Om det har gått så langt ville jeg ha gått til legevakt/fastlege for en kontroll, når du først har din historie. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen små hovne kjertler på en måte. Flammete og ømt, men IKKE VELDIG vondt. Jeg prøvde å pumpe nå, men kom veldig lite:( Får prøve å pumpe oftereogså. Er det melk som har stått i melkegangene og blitt "sur" eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du skikkelig utdrivningsrefleks, da? Det er det nesesprayen hjelper deg med. Om det er flammete og ømt er det en betennelsesreaksjon i området, og dette kan jo gi noe sekresjon. Det er nok noe som står i kjertelvevet, ja. Pump, og om han tar puppen er ingenting bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Takk! Har spist Lecitinkapsler i "hele" dag.

Hva skulle vi gjort uten "Juli-legen" vår:)

 

Skal ikke bli brystbetennelse og abcess igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vel egentlig tre små :) har gitt deg ganske gode råd. Men hold puppen varm og prøv å tømme den. Unn deg en laaaang dusj og ikke spar på varmtvannet!

 

Får du feber og blir dårlig over natta, kontakter du lege i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...