Gå til innhold

Hjelp! Den vonde puppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

inneholdt gul, saltaktig melk fra den ene åpningen!! Ikke rart Simen har nekta å ta den puppen idag! hva gjør jeg nå da!! HOPPETUSSA!!

Legger den ut på ammedebatten også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få hjelp til å tømme ved å bruke Syntocinon nesespray - har du det, om ikke kan du få resept på legevakt. Puppen må tømmes helt, også om ikke Simen vil ta den. Har du en hevelse/kul, er det rødt i huden over der det er vondt?

Om det har gått så langt ville jeg ha gått til legevakt/fastlege for en kontroll, når du først har din historie. Lykke til!

Skrevet

Har noen små hovne kjertler på en måte. Flammete og ømt, men IKKE VELDIG vondt. Jeg prøvde å pumpe nå, men kom veldig lite:( Får prøve å pumpe oftereogså. Er det melk som har stått i melkegangene og blitt "sur" eller?

Skrevet

Fikk du skikkelig utdrivningsrefleks, da? Det er det nesesprayen hjelper deg med. Om det er flammete og ømt er det en betennelsesreaksjon i området, og dette kan jo gi noe sekresjon. Det er nok noe som står i kjertelvevet, ja. Pump, og om han tar puppen er ingenting bedre enn det.

Skrevet

Okei! Takk! Har spist Lecitinkapsler i "hele" dag.

Hva skulle vi gjort uten "Juli-legen" vår:)

Skal ikke bli brystbetennelse og abcess igjen!!

Skrevet

Helt riktig! Denne gangen skal du ikke ha brystbetennelse og abscess igjen! Dette går sikkert bra!

Skrevet

Har du noen tips Hoppetussa?:)

Skrevet

Ser du har fått god hjelp her, så jeg ønsker deg bare god bedring! :-)

Skrevet

Jeg tror vel egentlig tre små :) har gitt deg ganske gode råd. Men hold puppen varm og prøv å tømme den. Unn deg en laaaang dusj og ikke spar på varmtvannet!

Får du feber og blir dårlig over natta, kontakter du lege i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...