Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 inneholdt gul, saltaktig melk fra den ene åpningen!! Ikke rart Simen har nekta å ta den puppen idag! hva gjør jeg nå da!! HOPPETUSSA!! Legger den ut på ammedebatten også
tre små:-) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Du kan få hjelp til å tømme ved å bruke Syntocinon nesespray - har du det, om ikke kan du få resept på legevakt. Puppen må tømmes helt, også om ikke Simen vil ta den. Har du en hevelse/kul, er det rødt i huden over der det er vondt? Om det har gått så langt ville jeg ha gått til legevakt/fastlege for en kontroll, når du først har din historie. Lykke til!
Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Har noen små hovne kjertler på en måte. Flammete og ømt, men IKKE VELDIG vondt. Jeg prøvde å pumpe nå, men kom veldig lite:( Får prøve å pumpe oftereogså. Er det melk som har stått i melkegangene og blitt "sur" eller?
tre små:-) Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Fikk du skikkelig utdrivningsrefleks, da? Det er det nesesprayen hjelper deg med. Om det er flammete og ømt er det en betennelsesreaksjon i området, og dette kan jo gi noe sekresjon. Det er nok noe som står i kjertelvevet, ja. Pump, og om han tar puppen er ingenting bedre enn det.
Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Okei! Takk! Har spist Lecitinkapsler i "hele" dag. Hva skulle vi gjort uten "Juli-legen" vår:) Skal ikke bli brystbetennelse og abcess igjen!!
tre små:-) Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Helt riktig! Denne gangen skal du ikke ha brystbetennelse og abscess igjen! Dette går sikkert bra!
Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 Har du noen tips Hoppetussa?
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Ser du har fått god hjelp her, så jeg ønsker deg bare god bedring! :-)
Hoppetussa Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror vel egentlig tre små har gitt deg ganske gode råd. Men hold puppen varm og prøv å tømme den. Unn deg en laaaang dusj og ikke spar på varmtvannet! Får du feber og blir dårlig over natta, kontakter du lege i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå