Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 dette er 5 ganga jeg er sengeliggende med feber og influensa etter jeg ble gravis (er 22uker) 3 ganger før og 2 ganger etter jul.. dette kan da umulig være normalt??? er jo aldri syk!! kan det ha noe med at imu8nforsvaret er svekket etter 22uker med lite mat kvalme og oppkast??? ¨flere`??
MomInUSA Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Immunforsvaret kan bli svekket naar man er gravid (selv om noen sier det blir styrket - noe som ikke stemmer for meg) Jeg var syk annenhver uke sist jeg var gravid - det er helt forferdelig... saa skjoenner godt hvordan du har det. Har nok med immunforsvaret aa gjoere. Er bedre denne gang, merkelig nok, men har konstant vondt i halsen og hoster litt - og vil ikke gaa bort, men blir ogsaa ikke vaerre. Haaper du blir bedre snart!! Ta godt vare paa deg selv!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har også vært veldig mye syk i svangerskapet. Var sammenhengende forkjølet med nye forkjølelser tre ganger før den forrige hadde gitt seg fra november og frem til forrige uke. Har nå vært sykemeldt i to uker og først da har jeg blitt frisk. Leste på uke 18 at forkjølede kunne ha problemer med å bli kvitt luftveisinfeksjoner. Slimhinnene i kroppen (og nesa) er tynnere og da er det lettere for basilusker å trenge inn i kroppen.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Virker som om immunforsvaret mitt er blitt dårligre iallefall.. Har ikke vært syk de siste 9 åra, men iløpet av de første 18 ukene av denne graviditeten har jeg vært mer eller mindre syk de siste 10 ukene. Tilogmed en antibiotika kur tok ikke knekken på basiluskene..Er sykemeldt for 3. gangen på disse ukene og det er skikkelig slitsomt å være sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå