Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei.. Noen her som erfaring med graviditetstestene fra Quick Respons? I dag er 3. dagen over tiden, så jeg tok en test.. Ble to streker.. en sterk (kontollinjen) og en relativt svak.. står at ved svakt resultat skal en ny test taes etter 48t.. Må jeg vente så lenge...? Er clearblue testene bedre, eller er de så godt som like? ..vil så gjerne vite... Nå!
Lille Trille* Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Jeg har ingen erfaring med graviditetstester fra Quick Respnons, men mange tester har veldig svake streker i begynnelsen. Som regel er blir de svake strekene sterkere etter hvert, og de fleste som får svake streker er gravide. Så jeg drister meg til å skrive et lite gratulerer og håper du får sterkere streker etter hvert! Lykke til!
Jippi74 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hei! Skal ikke ødelegge noe som sikkert er et håp for deg, men jeg fikk faktisk en falsk positiv test med Quick respons for et halvt år siden. Den var helt klart positiv, og jeg ble overlykkelig. Dro til legen noen dager etterpå for å få det hele konstatert. Bare for å få meg en skikkelig trøkk i trynet....testen på legekontoret var negativ. Håper virkelig ikke dette er tilfellet med deg!!!
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Var nok tilfellet for meg og.. ;..-( Var hos gynekologen i dag, og der var det ingen tegn til en liten en.. Deppa nå ja... ville jo så gjerne at det skulle stemme.. etter 1 1/2 år med prøving, begynner tolmodigheten min å forsvinne.. :-( Hadde jo vært litt av en "valentines gave" :-) men men.... tilbake til pergotime knasking på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå