Gå til innhold

September: sportsvogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Når skifter dere over til sportsvogn? Jeg har quinny comfort vogn, og dreami bagen er nå så liten og trang til den lille, store gutten min, at jeg vurderer sterkt å begynne å bruke sportsdelen. Den kan vendes både mot meg og fra meg, og kan legges helt flatt, så tror det vil funke selv om han ennå er litt liten. Eneste jeg lurer på er om det blir litt åpent og kaldt? Når det blåser f.eks.. Noen som har noen tips eller ord til en litt bekymra mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert helt fint å begynne med sportsdelen.

Har også quinny, men har ei lita jente som får plass i bagen enda.

 

Vet at man kan kjøpe soft bag å ha oppi sportsdelen.

Den koster kanskje 300 - 500 kroner og blir som en bag med myke kanter. Den kan du sette oppi sportsdelen.

Fungerte utmerket for en venninne av meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois:)

 

Har lurt på det samme selv,jenta vår er snart 5mnd.

Vi har en emmaljunga edge duo,den kan også vendes både mot og fra meg.. Men jeg tror jeg vil vente til det blir litt mildere i været,ganske kaldt enda..så da tror jeg hun har det lunere i bagen enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bytta rett etter jul, vi:) Vi kjøpte aldri dypvogn, men hadde softbag oppi sportsvogna. Vi har bare voksiposen rett i sportsvogna. Var som en venninne av meg sa før jeg fikk eline at vi kom til å bytte fort pga årstiden vi fikk på:) Vi har teuronia mistral og kan trille begge veier:)

Så lenge man har noe tett rundt de, kan man godt bytte:)

Anbefaler voksi da, eller noe annet av ull. Den er like bra uansett temp:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...