Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei!!! Nå er det et kaos i magen min uten like... Regne torden været!!! Skal ha mensen til torsdag, så det kan selvfølgelig være tr som er på vei:( Men det er en ting jeg lurer på...... Noen som har en sånn "lea mus" følelse helt nederst i magen????????????? Kan det være et symptom på noe som har med graviditet å gjøre:-)??? Burde vel vite det selv egentlig,da jeg har vært gravid to ganger før.. Men mye blir glemt på 3år gitt;) Ellers har jeg vonde pupper,ilinger nedover i det enet låret,kvalm,svimmel og sinnsykt vond i hodet.. Det som er irriterende er at det er jo symptomer som er like vanlig rundt tr som at man skulle være gravid:) Håper noen kan svare meg????? Får jeg testene jeg har bestilt i posten i morgen,kommer jeg helt klart til å teste!!!!!!!!!!!!!! Lykke til alle sammemn:-)
Tussa og Sofie Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei Rosa! Jeg har noen ganger "leamus" i magen, men det kjennes akkurat som når jeg har leamus i armen, eller låret for den del.....Kan godt tenkes det er et tegn på noe det du har da, jeg vet ikke. Vi satser på det Du har jo mange andre (ubehagelige) spennende symptomer også, kryss alt ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå