Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Her kommer oppdatering fra meg :-)

I morges var uttaket vel overstått - coctailen med smertestillende og avslappende dop gjorde susen, men det var ikke akkurat smertefrie 10 minutter..... iflg journalen min så var inngrepet moderat smertefullt. Jeg skulle gjerne visst om det er basert på antall tårer og stønn :-)

Fikk 7 nydelig egg - var litt overrasket over "bare" 7 for vi hadde jo sett 11 på UL - men da var vel ikke de siste 4 store nok.. Nå er det jo bare ett egg som skal til - et lite Kinderegg - "tre ting på en gang". Nå skal det befruktes, deles seg og deretter feste seg!!! Jeg forlanger ikker mer jeg...hi hi

Nå må vi vente til i morgen kl 1330 for å få vite om noen av eggene blir befruktet og evnt få time for innsetting. Dette er alt for spennende for meg. Det er veldig godt å ha denne siden - å være sammen med andre som er igjennom akkurat det samme. Jeg tar av meg hatten for dere her inne - så sterke, inkluderende, støttende og fantastiske damer!!

Ønsker dere alle en flott kveld - nå kommer mannen min snart hjem med deilig sushi - nam nam!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8213283-uttak-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...