Gå til innhold

Verdens korteste svangerskap...:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg allerede tilbake hos dere jenter, SÅ fort hadde jeg aldri trodd det skulle gå...

Testet svakt positivt på søndag 1 dag over IKM, og det ble med den ene dagen i lykkerus. I går begynte jeg å blø og nå har jeg vel blødd ut alle rester av den lille spiren så da er vi "back to square one".

Men jeg fikk tatt en hCG i blod i går, og den var 26, så det forklarer jo den svakt positive testen iallefall.

Akk, så setter vi igang igjen med temping og EL testing og slimanalyser...for et liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda Dizzie!! Kjempe trist å lese...Men godt det skjedde så tidlig da og ikke lenger ute i svsk.

Ønsker deg lykke til i neste pp!

stor klem

Skrevet

så leit da.... vet ikke hva jeg skal si jeg.. du får bare satse videre, så sitter den nok til slutt skal du se. Trøsteklem!

Skrevet

Takk! Jeg er helt enig i at det hadde vært mye verre å oppleve å miste senere. Sist gang var jeg nesten 7 uker og det opplevdes mye verre. Nå er det nesten som vanlig mens, bare noen dager forsinket, og jeg kan vel prøve å bli gravid igjen med en gang kanskje? Tipper at det var en utviklingsfeil som ikke var forenlig med liv. Jeg har jo 1 barn fra før, så jeg kan jo både bli gravid og fullføre et svangerskap!

Skrevet

Opplevde akkurat det samme for to uker siden. Testet svakt pos 3 dager før IKM og fram til IKM, så jeg føler med deg - føles som et slag i trynet!

Dette var min andre SA på 3 mnd, så jeg gikk til legen en uke etterpå og han henviste meg til spesialist. Skal dit om tre uker og det føles betryggende!! I mellomtiden prøver vi som normalt...

stor klem til deg! Du vet iallefall at du kan bli gravid!

Skrevet

Takk alle. Ja jeg vet jeg kan bli gravid, heldigvis, ellers ville jeg nok vært enda mer nedtrykt.

Sa legen noe til deg Skunkenblomst, om du kunne prøve igjen umiddelbart eller om du måtte vente 1 mens?

Jeg tror ikke jeg skal til spesialist nå, var der for 2 uker siden og alt var bra. Han trodde ikke jeg hadde hatt EL denne mnd, men der ser man hvor feil man kan ta! Jeg ble jo gravid...:)

Skrevet

Ved første SA var jeg 7 uker på vei og da måtte jeg vente med å prøve til blødningene hadde gitt seg pga infeksjon. De anbefalte å vente en mens slik at slimhinnene kunne få tid til å bygge seg opp igjen, men de sa det var helt opp til meg og hvordan jeg følte det psykisk.

Denne gangen skjedde det så pass tidlig at jeg valgte å se på det som en vanlig menstruasjon. Legen sa ingenting om at vi måtte vente en menstruasjon denne gangen, så vi gjorde heller ikke det ;-). Hadde pos EL test forrige ons og hoppet rett til køys!

Lykke til!! Krysser fingrene for oss begge!

Skrevet

Helt enig, nå fortjener vi å få en spire som sitter!

Og jeg er enig med deg, dette velger jeg å se på som en vanlig mens så da er det vel bare å kjøre på. (Og gumle jerntilskudd....) Om jeg blir gravid igjen på første forsøk er vel heller tvilsomt men jeg vil ikke la være å prøve ihvertfall. :)

Skal følge med på deg om 3 uker jeg, kanskje det klaffer nå!?

Skrevet

Ja! Jeg håper!! Jeg er blitt så skuffet to ganger nå og er redd for å håpe for mye.. Men, jeg har roet meg litt etter at vi fikk time til utredning.. forhåpentligvis finner de ut om noe er galt..eller ei..

Men... jeg er på min 4. uke som røykfri nå!! JUHU!, tar folat og omega 3, så jeg blir jo utrolig sunn av all denne prøvinga ;-) ikke så galt at det er godt for noe..!!!

lykke til Dizzie.. du skal se at det ordner seg fortere enn du aner..!

Skrevet

Utrolig bra at du har sluttet å røyke! Uansett om du blir gravid eller ikke er det jo det beste du kan gjøre for helsa di! *klapp på skulderen*

Jeg tror jeg skal ligge litt lavt fremover....ble helt fanget av VIP medlemsskap på FertilityFriend, veldig tidstyveri egentlig...i likhet med BIM.... Får liksom aldri gjort noe fornuftig, sitter bare her og leser og drømmer.

Kanskje lettere å oppnå svangerskap som varer hvis man slapper av?? (tror egentlig ikke at det har noen betydning men...)

Men jeg er innom innimellom og skal følge med på deg! Du hadde EL for et par uker siden eller? Eller 1 uke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...