Gå til innhold

Foreningen for plutselig spedbarnsdød...


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er galt og ekkelt, jeg! fikk tlf før jeg fødte Emma, en uke etter og to uker etter jeg fødte Sofie. Da jeg sa nei til de og at jeg ikke likte at de spurte om støtte på den måten, la han mannen bare på! Hadde de gått fram på en annen måte er jeg sikker på at mange fler hadde gitt pengestøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på linken og trykk på "har du opplev dette" så skriver du det og sender...så får han som har skrivet denne artikkelen se at det er veldig mange av oss

jeg har sendt mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere registrerte dere på internett, eller har en konto der, kan dere gå inn på profilen deres. Med liten skrift der står det at Sandvik gir ut personopplysningene hvis en ikke klikker vekk krysset i ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem der men det er ganske grovt at de gir opplysninger, er det ikke? Jeg er ikke medlem i noe som helst barnerelatert enda, men har fått to telefoner etter fødselen likevel. En tre uker etter og en nettopp. Begynte å grine første gangen, var litt emosjonell kan man si. Spurte begge gangene om de ringte meg fordi jeg har baby og isåfall hvordan de visste det, men de bedyret at det visste de ikke. Beklaget og sa de prøvde å unngå å ringe til nybakte foreldre.

 

Jeg vet nå ikke helt..

 

God sak men uetisk måte å få inn penger på synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom babyverden i går, og der stod det med stor skrift at de ikke hadde gitt ut noen opplysninger, men jeg synes det er rart.. En plass må de jo få det ifra. Jeg har blitt ringt 3 ganger: 1 mens jeg gikk gravid (1-2 uker etter jeg registrerte med på babyverden) og 2 ganger etter fødselen. Kan bare ikke støtte alle som ringer og spørr! Har ingen garanti for at mitt barn ikke dør på den måten alikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...