Gå til innhold

Skuffende UL idag..... snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde time her i Mosjøen til ultralyd, og hadde gledd oss kjempemye. Men på ultralyden lå barnet helt iro, og hjertelyden vistes ikke. Jeg hadde hatt det litt på følelsen, fordi jeg hadde kjent spark og bevegelser rundt 16. og 17. uke, mens jeg de siste ukene ikke hadde kjent noen tegn til liv. Vi ble sendt til sandnessjøen og fikk bekreftet dette. Det var noe med kromosomfeil som gjorde at barnet ikke ville blitt friskt uansett. Veldig trist. Men naturen ordner opp på sin måte. På torsdag skal vi tilbake for å få igangsatt fødselen, noe jeg gruer meg veldig til. Kjempeleit at det gikk slik, men tror vi begge gleder oss til alt er over. Det vil jo alltids komme flere muligheter.

Lykke til alle dere, jeg kommer snart tilbake ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist.... Vet ikke helt hva jeg skal si,vil bare ønske dere lykke til videre :o)

Klem

Skrevet

huff ,det var ikke noe morro.

lykke til på torsdag

trøsteklemmer

Skrevet

Huff.. dette var svært synd.. Sikkelig kjipt når slikt skjer...

Skrevet

Tenker på deg! Får dårlig samvittighet over at man går rundt i lykkerus, og tar ting nærmest som en selvfølge... Du høres tøff, og veldig positiv ut! Det er kjempebra! Snart har vi deg nok tilbake igjen skal du se!

Trøsteklem

Skrevet

Uff, det er kjempetrist å høre. Håper alt går bra med deg. Lykke til med alt, du er nok her snart igjen :)

Klem

Skrevet

Dette var triste nyheter. Lykke til videre.

Skrevet

Uff.. så trist =/

sender deg en trøsteklem og håper det går bra med deg... lykke til videre...

Skrevet

Uff - naa fikk jeg helt vondt!! Stakkar dere - haaper det gaar greit paa torsdagen. Det er jo en troest at det var naturens gang at den lille ikke kunne klart seg uansett, men det er saa trist da... Uff...

Men som du sier, det vil jo komme nye muligheter -Lykke til og haaper du kommer tilbake igjen snart!

Skrevet

Ble så lei meg på deres vegne!

ikke gi opp nå. Lykke til videre!

Skrevet

Uff, nå ble jeg forferdelig trist, det er alle sitt mareritt det du har opplevd. Men som du sier så ordner kroppen opp selv, - bare synd den ikke gjorde det før 3 mnd. Det hadde ikke vært noe liv for den lille spiren din uansett. Neste gang går det mye bedre, kromosonfeil er i alle fall veldig uvanlig og rammer ikke mange. Min søster opplevde det samme (men hun barnet var forsatt i live) hun måtte velge om hun skulle ta livet eller ikke... Hun har fått 2 herlige barn før det skjedde og 2 herlige etter, - så det skjer ikke deg igjen!

Skrevet

oj...så fælt...hold motet oppe og stå på videre..dette fikser dere =) lykke til...

Skrevet

føler med deg. Du får nok en ny mulighet snart. Krysser fingrene for dere.

Skrevet

Ufattelig trist:( Føler med dere! Lykke til videre så håper jeg vi sees her snart igjen!!!

Skrevet

Huff, så forferdelig trist! Føler med dere og skjønner godt at du gruer deg til torsdag. Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...