Gå til innhold

Er dette bekkenløsning?? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket idag at jeg fikk vondt foran på skambeinet, det gjør vondt når jeg går og spesielt når jeg legger vekta på høyre beinet..... Er det det som kan være begynnelsen på BL???

Hvordan merket du BL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. ja det er nok bekkenløsning, for det er akkurat sånn jeg også har det. pluss at det er vondt å snu seg i senga. jeg er 26 uker. ta kontakt med legn din, å få han til å henvise det til fysoterapaut.

Skrevet

Takk for svar :o) Håpet i det lengste at det ikke var BL, men visste det vel egentlig innerst inne...:o(

Skrevet

uff,d kan høres ut som jeg å har fått bekkenløsning....,?har kjempevondt på innsiden av begge låra,spes når jeg går å står å presser beina sammen...prøver å unngå d siste....er 15+1,mn d er vel litt tidlig??

Skrevet

ut fra det jeg har hørt, kan man få det helsvangerskapet.... Har ingen erfaring med dette ( som du sikkert skjønte ut fra hovedinnlegget, hehe...), men mener jeg har lest det en plass :o) Vi får ta en tur til legen begge to :o)

Skrevet

hele svangerskapet, skulle det stå :o)

Skrevet

hehehe.nevnte d for legen min,mn han sa ikke noe....!!!tok d ikke på alvor.får ta en tur ned imorra igjen.for jeg klarer snart ikke gå uten at d gjør vondt...hvor langt er du på vei,smurfegutt i magen?på denne siden står d at jeg er 16+1,mens på babyverden.no sier d 15+1....skjønner ingenting....

Skrevet

Jeg er 27+5 nå... Jeg nevnte også for legen forrige gang, at jeg hadde begynt å kjenne bekkenet (en annen plass enn nå typisk...), da sa han at det var viktig å holde seg i bevegelse og gå mye.... Hallo??? Det er jo akkurat det som gjør vondt jo!!!!! Mange leger som har så lite peiling på sånt, best å komme seg til fysioterapeut eller kiropraktor.... Ta en tur i morra ja, og krev en rekvisisjon til fysio!!! Går da ikke an å ikke ta det på alvor, herregud for en dust.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...