Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Leste isted at du har klart det! Kjempeglad på dine vegne!!! har gått 2 (eller 1) dager over min IKM, ikke turt å teste enda, har litt testeskrekk. Send over litt babystøv da!! Klem fra meg, lykke til på 1. tri!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 tusen takk og oj oj oj oj....er det en spire hos deg og mon tro..? sjanse% for at du er gravid er på din side nå vettu!!! håper av hele mitt hjerte at du følger inn på 1.trim. hva føler du da? jeg var ganske sikker på at jeg var gravid, men det er jo alltid skummelt uansett. ******************************************************************************** ******************************************************************************** ********************************************************************************* BABYSTØV hi hi
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 åh..tenk om du og siss følger etter!!! hadde vært stas hun har vel ikm til helga.. krysse krysse
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 har du testet??? jeg eeeer sååå speeent;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå