Gå til innhold

Hvert på UL i dag... Å venter TVILLINGER!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er ingen tvillinger på min side av familien, så jeg trodde ikke jeg kunne få tvillinger, har hørt att det må være tvillinger på mors side... Men det er det altså ikke... Men forloveden min har tvillinger i familien, men det er 3 ledd bakover....

hei. mente han rett og slett at du var 7 svangerskaps uker på vei eller at du var 9 svangerskapsuker, og at fostrene vr 7 uker? GRATULERER så mye forresten:) vi har tvillinger på mi side2 ledd tilbake:) er 8 uker på veinå, hadde UL i uke 7men han sa ikke noe om to da:)

lykke til!!!

Gratulerer så mye!! Jeg har selv følelse av at det er tvillinger selv om jeg bare er i 11. uke...har fått mage allerede og er mye kvalm særlig om kvelden! Isåfall blir det spennende men samtidig litt skummelt :) får vente å se på ultralyd!

fosteret var 7+5 etter det fikk med meg, men er fortsatt litt skrullete i hudet etter å ha hvert der, har ikke helt gått opp enda, selv om jeg har bilde og alt.... Bare går rundt i halv svime.... føles litt rart.... :)

Jeg for min del har hvert kvalm fra jeg har våknet til jeg har sovna om kvelden, dobbelt så sliten etc, å ikke noe overskudd, har ikke gitt seg helt ennå... Men vet de som ike har noen plager i det hele tatt tidlig i svangerskapet.. Magen min er dessuten veldig synlig, klarer ikke gjemme den, men alle jeg kjenner vet jo at jeg er gravid, men ikke alle vet att det er 2.... :)

Krysser fingre og tær for att du venter tvillinger jeg.... Hold meg oppdatert :)

Annonse

Så spennende!! :)

Wow.. skjønner godt dere er spente nå ja.. Men bare tenk på at det blir DOBBELT så mye kjærlighet å gi bort til småttisene når de kommer... :)

Du har ikke et UL bilde du har lyst å legge ut da..? :) Er så spennende å se på sånt synes jeg... :)

åååååååå... gratulerer så mye!

Jeg også har sååååååå lyst på tvillinger. Har tvillinger i familien, men tror der er liten sannsynlighet for at jeg skal vere den heldig utvalgte å få 2. Tror dette er mitt siste svangerskap, har ei jente fra før.. er veldig sliten denne gangen, kvalm både morgen og kveld, men kaster opp bare på kvelden. Ja, ja.. du er iallefall heldig,, å det er jo vi alle her egentlig, dersom det går bra igjennom svangerskapet med oss alle... Lykke til!

Gratulerer så mye! :-)

Jeg er selv tvilling, så jeg vet hvilken glede det er å ha en rundt seg hele tiden :-)

Hvordan fikk legen mistanke om at du var gravid med tvillinger? Hadde du noen symptomer som var sterkere enn ellers eller noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...