Twig Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 Og som har søkt nå evt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg er hjemme med lillegutt og har søkt om 3 dagers plass fra August. Er en sånn 3 dagers avdeling=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2007 Åååh.. ) Vi har nesten lovt plass i en fam.bhg fra aug.. starter opp da.. er kun om vi ikke får plass på de vi har søkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 14. februar 2007 #4 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi har ikke, og kommer ikke til å søke før til neste år. Har en jobb der jeg kan jobbe ettermiddag/kveld, synes det er veldig greit foreløpig. Jobber jo ikke fullt ennå uansett. Men fra høsten når hun blir 3, så blir det nok barnehage her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi har søkt fra høsten, full plass. Trenger fleksibiliteten. Jobber turnus, og er slett ikke sikker jeg orker eller om det lønner seg å fortsette i den nattstillingen jeg har nå. Helst vil jeg ha masse penger inn på konto hver mnd og fri hele uken, ja hele mnd ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå