Gå til innhold

Vært på UL idag, og venter gutt!!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time til UL med èn gang siden jeg ramla i trappa her om dagen, bare for å sjekke at alt var i orden med babyen.

Fikk se både 3d ul og vanlig ul, og legen var ikke særlig i tvil når det gjaldt kjønn, enda han ikke ville si heeelt sikkert, men det var tydelig en tissemann der!!:) Jeg har hatt på magefølelsen at det blei jente, men så feil kan man ta gitt!

Nå må vi sette oss ned og gruble på guttenavn, for det har vi ikke tenkt på i det hele tatt! Bare tenkt på jentenavn....

Synes det er vanskelig å finne fine guttenavn jeg, liker ofte de mer amerikanske navnene, men de høres ofte litt merkelige ut når de blir uttalt på norsk!

Hva synes dere om Nathaniel, Sander? Det er "alt" jeg kommer på i farta...dette kom litt overraskende på kan du si!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i gutteklubben! :o) Sliter også med guttenavn, er ikke lett gitt....

Men synes både Nathaniel og Sander var fine navn :o)

Skrevet

gratulerer - saa koselig - en gutt!!! Det er ingenting mer skjoent enn en liten gutte-baby (sier alle vi som har hatt en... men jenter er sikkert soete de ogsaa...hihi).

Synest begge navnene er fine jeg. Bare ikke velg de typiske amerikanske navn som de bruker naa - hva er dette med aa gi babyer navn som er etternavn heller enn fornavn. Her i USA naa saa heter alle Mason, Brayson, Grayson, Jackson, Jaxson, Carson, Eason, etc. Jeg syns det er litt rart jeg ....

kos deg med tanken paa en liten gutt!! Lykke til med navne-jakten!!

Skrevet

Takk for det:) Vi har også lurt litt på Nicolay og Nicklas...

Skrevet

gratulerer

var på ul i går jeg og vi venter en liten gutt vi og:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten.. godt alt sto bra til ;o)

var på ul selv i går å fikk vite at vi også får en gutt... hjeeeelp.. navn ja.. hehe... syntes det er kjempe vanskelig...

jentenavn er så mye lettere.. ;)

Sander er kjempe fint.....(hvis det var forslaget ditt?heh... kortidshukommelse) ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Guttebaby i magen og navnedilemma vi også..Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...