Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 eg skal til stripping på torsdag,,da er eg 5 dager på overtid. Hva gjøres og gikk noen av dere i fødsel kort tisd etter dette?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jordmor/lege bruker fingrene og tøyer på åpningen. Noen steder har jeg lest at de løsner hinner. På meg hadde det ingen virkning, siste gangen de gjorde det var jeg 3 dager over. Ble igangsatt 2 dager senere. Veldig ulikt hvordan det føles, alt fra temmelig vondt til nesten ikke noe. Men uansett går det ganske fort, kanskje 2 min. Så ingenting å grue seg til!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 hos meg hadde det null virkning og var dritvondt.... ingen får gjøre det igjen denne gangen. beklager å si dette men jeg synes det er viktig at man vet hva man går til og jeg visste det ikke. Synes du skal spørre JM når du kommer dit om det gjør vondt. Jeg ville nok heller ha prøvd feks. akupunktur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå