Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fødselsangst sist gang.. men det endte med at jeg fødte før den planlagte datoen slik at det ble vaginal fødsel.. Hadde en fin fødsel, tross for igangsetting pga vannavgang u/rier.. Nå er jeg tilbake, å ønsker planlagt KS. Vet om alle fordeler og ulemper.. MEN alikevel, Kontrollen slipper ikke taket...

SÅ nå spørs det om de gir meg en KS dato. Har fått dato for Planlagt fødsel da det er med å øker muligheten for å ka kontroll, MEN synes det er skummelt ettersom det kan ende me Hastesnitt.. Da er det jammen lite kontroll å få..

Har vært helt innstillt på vanlig fødsel, men så tok angsten meg i dag..hyperventilerte,løs mage og skjelving pga frysninger.

Syk syk syke meg :( Kommer vel til å holde meg på KS debatten frem over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Hva måtte du gjøre for å få dato for planlagt fødsel??? Spurte om det på sist kontroll hos jordmor,men hun sa at det gorde man ikke...

Sliter også med angst og er livredd for å få panikk når fødselen starter... Hadde liksom vært fint å fått forberedt meg litt på det. Hvor lang tid før termin har du fått time?? Har foresten termin 030407:)

Lykke til

Skrevet

Søkte om KS, men så møtte de meg på halvveien å tilba meg igangsetting i stedet.. men nå "tør" jeg ikke det heller.. Forbanna..

Skrevet

Hva om de kan love deg at du får epidural?

Tror ikke akkurat KS er noe å trakte etter.. hvertfall ikke ifølge de jeg kjenner som har gjordt det.

Skrevet

Hadde epidural sist gang. --fødselen var ikke vond og helt uten komplikasjoner..Men det hjelper ikke..Det er jo i kontrollen problemet ligger. Under et KS har en mer kontroll. Ønsker jo selvsagt ikke de forbanna smertene i såret etterpå ...Etter sist fødsel så var jeg i storform.. reiste til byen å spraya meg brun dagen etter vi kom hjem fra sykehuset.. men det hjelper så lite... ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...