Gå til innhold

Quinny Buzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk vi oss en helt ny buzz til 1799,- 06 modell, men syns den var fin! Virker kjempekul og god som en nr 2 vogn :-) Vi skal blant annet ha den med oss til syden! Bruker brioen pga snø og føre her, men skal bli digg som byvogn til sommeren! vet hva folk her inne sier om den, men jeg syns den virka god som nr 2 vogn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var billig. Hvor har du kjøpt den hen?

Skrevet

Ja, kjempebillig. På mor og barn på Lillehammer. De selger 06 modellen billig ut. Knall tilbud, ingen andre butikker jeg har ringt som gjør det. De andre selger de til fullpris enda. Selv om det var 06 modell. :-)

Gleder meg så til å hente den :-)

Skrevet

har du fått henta den??har de flere igjen?

Skrevet

Skal hente den i morgen. Vi hadde ikke bilen med oss da jeg kjøpte den, så lot den stå i morgen. Men i morgen tidlig er det ut å hente ny vogn! :-) De hadde ikke flere igjen der hvertfall... kanskje andre butikker har samme opplegget. Har ikke sett noen, men kanskje..

Skrevet

vet du om det kun er sittestilling på 05/06 modellen? når den er vent mot meg da. kan den ikke legges litt bak? pg er det samme adaptre til bilstolen på alle quinny vognene? jeg har adaptre jeg fikk med freestylen min..passe de til denne tro?=)

Skrevet

ikke samme adaptere nei, og kan bare legges helt ned med sittedelen vendt fra deg...

Skrevet

kan den legges litt ned med sittedelen mot meg?

Skrevet

ja...45grader helling kanskje

Skrevet

oki takk for svar=) har du denne ? er du fornøyd?

Skrevet

Dama i butikken sa at det er samme adaptere. Jeg har en bag som er kjøpt inn til en freestyle, og det må jo være samme adaptere når den passer til buzzen min? Jeg har nå testa vogna, den kan legges i tre stillinger fra deg og to mot deg. Det er mer enn 45 grader mot deg. Ca litt mer enn slik de ligger i bilstolen vil jeg si. Jeg er kjempefornøyd hvertfall. Den er halve str av brioen, utrolig lettkjørt, tar liten plass, og ser så kul ut! En gull nr 2 vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...