Gå til innhold

Mange som ikke har fått tenner?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi, hi... Artig uttrykk!

Karsten er vel også en sikkeldaill da... :oD

Har trodd tennene skulle kommet for lenge siden. Men ikke en eneste liten kul i munnen hans! Om han er like treig som mora si så er det enda fem måneder før de kommer... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden sanna var 3 mnd har jeg trodd tenna har vore rett rundt hjørnet....men nå er vi over 6 mnd, og enda ingen tenner å se....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tenner her heller, men ho klør som en gal, alt skal tygges hardt på, enten d e leker eller fingran mine eller haka mi som ho beit i stad, D va vondt!! Huff, grue mæ litt te tennern kommer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her heller, har ventet på de i over 3 uker nå... Ene øyeblikket så kjennes det ut som at det er noe i munnen, men i neste så kjenner vi ingenting. Men hun gnager på alt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gnages desperat og det sikles - men tenner ser vi ikke!

 

Men storesøster har mistet en, og hun får en skoletann nå! Den kommer iallefall, den kan vi se!! Og hun sikler ikke, og trenger ikke Dentinox;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare Patrick som har fått tenner?! Fikk sin første like før jul,å nå er den 3. på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tre små": Er de ikke skjønne disse barna når de går rundt omkring og er tannløse... :o)

(Nå tenkte jeg på de som har fått, men som begynner å miste igjen, altså! Men de er herlige disse små som ikke har fått enda også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"patrick" : Det er ikke bare patrick som har fått tenner, Albert fikk også 2 i julen. Tror det er flere på vei nå. Tygger som en gal på alt, til og med sutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...