Gå til innhold

Positiv test i februar...

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Ser dere etterlyser positive tester i februar. Da kan jeg komme med en helt fersk en!

Nå er det sikkert et par måneder siden jeg har vært aktiv på denne sida. Fikk plutselig så altfor nok av all prøvinga. Men jeg har vært innom og lest her innimellom, så litt oppdatert er jeg!

Gikk på Pergo siste halvåret, og ble etterhvert dårlig av den. 5 kurer etter hverandre ble kanskje litt voldsomt. Siste kuren nå var slitsom, ble utrolig kvalm! Har lest i ettertid at mange har pausemåneder innimellom, men det sa ikke min lege noe om.

Jeg ble som sagt lei hele prøvinga og alle tankene rundt babyer. Ble enig med min kjære om å i allefall kutte ut pergoen, og ta det litt rolig noen måneder. Men så kom ikke mensen!! Hadde IKM igår, og testet positivt i går kveld!!

Jubelen står likevel ikke i taket foreløpig. Slapper ikke av i forhold til MA og SA som jeg har vært igjennom tidligere. Men hvis vi bare kommer oss gjennom noen uker nå, så skal jeg bli så glad, så glad :-)

Dere får ha lykke til videre jenter! Og selv om jeg ikke gir mye lyd fra meg, så følger jeg med på hvordan det går med dere!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8212327-positiv-test-i-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

GRATULERER!!!!!!!!!!

Så kjekt med en skikkelig gladnyhet!

Rart hvordan mange blir gravide når prøvinga blir mindre intens....!!!

Det samme har skjedd meg tidligere- så nå gir jeg snart opp :-)))

Forstår at dere ikke slipper jubelen løs helt ennå, hvis dere har vært gjennom tunge tak tidligere- men- denne gangen skal du se at det går bra for dere !!!!

Ønsker deg lykke til videre med svangerskapet!

Mvh

Annonse

Tusen takk for alle lykkeønskninger! Blir litt rørt, jeg! Føler nesten jeg har sviktet ved å ikke være aktiv på sida lenger.... Men det var godt å være litt tilbake :-)

Jeg flytter forhåpentligvis over til sofaen til dere, Nicco og Cianti70, snart. Må bare ha litt tid på meg. Terminen er 24 oktober, så det er jo leeeenge til...

Klem til dere alle fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...