NEI-TIL-LAKEN Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 sist jeg såg henne var i oktober 2005....så det har vært en deilig tid!!!men desverre kommer jeg ikke til å oppleve hennes bortgang igjen før jeg kommer i overgangsalderen.....og jeg er bare 27.....så er vel en stund til enda*snufs* noen som enda ikke har fått henne på besøk igjen etter fødsel?? Jeg har trappet litt ned på ammingen....og så kommer hun med EN GANG....men ammer fortsatt hele døgnet nesten....merkelig...!*AAAArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhh*
-carina- Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Var tilbake for1 1/2 mnd siden her... Og jeg fullammet inntil for ett par dager siden... ) Men plages heldigvis lite, så gjør meg egentlig ingenting.
Sanna&Simen Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Satt inn hormonspiral for ei stund tilbake og vært plaget leeeenge med de der blødningene! BLÆH!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Fikk den tilbake for en måned siden da jeg begynte på minipillen. Har blødd hver dag siden, begynner å bli veldig lei:-( Men, hvis den bare stabiliserer seg er det helt greit den kom tilbake.
18.juli/29juli Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 ingentegn her enda heldigvis. Ammer også hele døgnet. Men går på minipillen conludag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå