Gå til innhold

Da har jeg endeli snakka meg legen


casiha

Anbefalte innlegg

Legen kunne fortelle meg at det hadde mest sann synlig ikke tadd skade av narkosen i å med at jeg var så tidlig på vei...noe som jeg allerede har funne ut selv ved å snakke med dere jenter her inne og sjekke på internett.

Godt å få hørt dette fra legen også..

I å med at jeg ikke har hadd mensen siden september grunnet cyste,som jeg nå er operert for så kan jeg ikke regne ut termin selv.

Han mente at jeg skulle vente med å ta ultralyd til jeg var ca i uke 17,dette var normal tid å ta ultralyd.Men han eller jeg vet hvor langt jeg er på vei,så når kan han vite når jeg er i uke 17 uten å ta en ultralyd?Jeg har hørt at det var i uke 12,stemmer ikke det ?

Jeg hørte om jeg kunne få en tidligere ultralyd i å med at jeg har vært i narkose,dette skulle han undersøke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal kunne få en tidlig ul for å kunne finne ut hvor langt du er på vei. Det mener jeg bestemt du har krav på!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Har vi samme lege eller? Min ville heller ikke gi meg tidlig UL, for han mente at den blødningen jeg hadde i desember var mensen. For meg høres det helt utrulig ut, for da begynte jeg å symptomer ca 12 dager etter den første dagen i den blødningen. Sikkert mange som merker at de er gravide med engang, men nå har det seg slik at syklusen min er på mer enn 4 uker, så dette er jo veldig tidlig med EL for meg. Fødte sist oktober, og her derfor ikke noe mensen å gå etter...den blødninga i desember var jo ikke som normal mensen, og jeg kjente meg gravid før den (men testa negativt ei uke før det begynte å blø), så jeg er kjempe usikker.

 

Skulle ikke overraske meg at jeg kommer på ordinær UL i uke 18, og de finner ut at jeg er i uke 23!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle dra å snakke med en jordmor idag,kanskje hun kan bestille en tidlig ul for meg.Vi har en helsestasjon her som er åpen på ettermiddagene der man kan snakke med jordmor,ingen timebestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...