Gå til innhold

Hva skal vi gi til Sanna sin barnehagenår hun slutter mon tro?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med en liten fruktkurv, slik at de kan ha en fruktfest til avslutning? Ellers har man jo standarden med blomster og tegning, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gitt noe de kan bruke senere...og da noe som er nyttig for BARNA....for stort sett alltid noe til de voksne til jul osv...så hva med en sårt trengt leke...eller hjelpemiddel i noen form..har de bruk for småstoler?? hva med sånne småstoler i plast til å¨ha ute om sommeren???de koster lite, og en kan få tak i noen stk til en normal pris, så mange får gleden av de.......nei jeg er dårlig på slike ting, men jeg vet at i barnehagen her blir det ofte invistert i kamera, og andre nyttige ting for de vaksne...mens barna leker med de samme lekene som har vært der i alle år!! alltid gøy med noe nytt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tatt med Sanna litt på råd nå, og hun foreslo Tryllesaker:) Så da får vi se om vi finner det kanskje...

 

Ellers tror jeg vi tar med muffins siste dagen... Hjelp blir rart. Ei uke igjen nå bare:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja det er jo nå hun skal slutte jo.....tenkte det var til sommeren...er ikke helt våken for tiden...hehe

 

ja tryllesaker hørtes kjempeflott ut...., og det vil nok glede både liten og stor! Tobias begynte i ny barnehage etter nyttår....og det var så trist for meg å si adjø..tror det var lettere for han, unger tilpasser seg nye ting så utrolig fort,mens vi voksne trenger litt tid...hehe!!

sørger nesten enda jeg, for de som jobba i forrige barnehage var så supre...der han går nå er et merkelig personell som snakker lite med oss forledra....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...