Gå til innhold

Er det nok med dyne i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i slutten av mars, har kun kjøpt vogndyne og flistepper, ikke noe poser (dunposer etc) av noe slag....trenger jeg egentlig det, når vinteren er snart ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig å vite jeg også. Vi har en vår/høst pose med fleece for inni. Så jeg lurer på om det holder med den og dyne + evt pledd oppå der igjen.

Håper noen kan svare oss :)

Skrevet

Har termin samtidig som deg og jeg har også bestemt meg for at det kun blir vogndyne! Kommer ikke til å kjøpe noe pose før evnt. vinteren igjen!

Skrevet

Kjøp dere lammeskin, det kan du legge under barnet og er veldig funksjonelt samme om det er varmt eller kaldt:) Også er det fint å bruke sånn generelt om du er borte og vil legge fra deg babyen f.eks på gulvet eller lignende:)

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av mars og har kjøpt voksipose, med sommerdyne som jeg bruker når det blir mildere i været. Klarer seg sikkert med dyne og tepper, men kan jo være kaldt i mars også, så jeg kommer nok til å bruke voksiposen den første måneden tenker jeg....

Skrevet

Jeg har termin i april og har kjøpt et tykt ullpledd, lammeskinn og dyne, også har jeg renset ullposen etter meg selv sånn i tilfelle. Vanskelig å vite temperatur sånn på våren.

Kommer til å kjøpe voksipose på foreldre&barn-messa til våren (i mai tror jeg), for da koster de ikke så mye.

Skrevet

Jeg har termin i beg av april og har kjøpt dunpose. En skikkelig stor en som vi kan bruke i 2-3 år (den med bamse-ansikt inni hvis dere kjenner typen). Ble anbefalt det i butikken og vi trenger det jo til vinteren uansett. Ekspeditøren sa at hun selv har brukt dunpose på 17 mai og uansett kjipt å måtte være inne pga mangel på utstyr.

Ellers er jeg egentlig opptatt av å ikke kjøpe inn altfor mye.

Skrevet

har en helårs pose, og en vosipose, kommer nok til å bruke voksi posen den første mnd med dyne oppå... har term i slutten av mars.

Skrevet

Synes du trenger en skikkelig pose!

Og husk at kulden ofte kommer undenifra, så ha skinn eller ull i bunnen av vognen.

Du vil jo uansett få bruk for en varm pose fra høsten av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...