Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Er i svangerskapsuke 23. Har slitt med angst og depresjoner i mange år. Fungerer bra med medisiner. Men noen dager er forferdelige. Sov lite i natt, lå bare å følte på angsten. Klarte ikke å komme meg på jobb. Ringte og sa jeg var syk. sitter nå her med masse vanskelige tanker og veldig dårlig samvittighet. Føler meg så lite verdifull som ikke engang klarte jobben i dag. Blir ikke akkurat bedre av å sitte hjemme. Noen som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har ikke angst eller lider av noe depresjoner, men når man går gravid har man ofte tunge dager uansett. Håper du føler deg bedre nå, du er nok ikke alene om tunge dager. Jobber du fult? ellers kunne du jo vurdere å sykmelde deg litt. Lykke til! Klem
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Takk for svaret =). Godt å få en slik tilbakemelding. Er sykmeldt 20%, så jeg jobber 80%. Egentlig mer enn nok i min jobb. Jobber i helsevesenet. Hektisk hverdag
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Henger meg på det anonym her svarer deg. Er ganske vanlig med tunge, vanskelige dager under svangerskapet selv om man ikke har noe psykiske plager fra før. Syntes ikke du skal ha dårlig samvittighet får å ikke dra på jobb. Håper du har en bedre dag i dag, og at du har noen rundt deg å snakke med på sånne dager. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg skjønner godt hvordan du har det. Har selv slitt med en del depresjoner tidligere, og nå som jeg er gravid har det kommet tilbake. Jeg prøver å takle det så godt som mulig, men det er ikke så lett. Og det er ganske vanskelig å forholde seg til omverdenen, for det er ikke så lett å si at man har svangerskapsdepresjoner. Da er det liksom enklere med bekkenløsning eller noe mer fysisk. Jeg er sykemeldt 100%, og jeg har hatt forferdelig dårlig samvittighet for det. Også er jeg usikker på om det er bra, for det hjelper ikke å gå hjemme egentlig. Men samtidig klarer jeg liksom ikke jobben nå. Jeg ser ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Hei. Eg e sjølv sjukemeldt, har full stilling.. Eg slite m ekstremt dårlig samvittighet i tillegg til depresjoner og usikkerhet.. Så eg forstår deg veldig godt.. Viss du er heldig har du ein arbeidsplass som forstår deg og støtter deg, det har ikkje eg.. Nyt den tida du har for deg sjøl, saml krefter og prøv å tenk gode tanker!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå