Gå til innhold

hm... Hva er dette??

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. Jeg er 15+6 og har en del vondt nederst i magen, kan nesten kjennes ut som jeg på tisse veldig, men selvom jeg akkrat har vært på do så kommer det igjen.. Jeg får også vondt på sidene i magen.. Mulig dette er normalt, som mensmurringer og voksesmerter tidlig i svangerskapet. Er dette lkike normalt nå eller bør jeg høre med legen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurst like langt som deg, 15+6 og har akkurat de samme vondtene! Må tisse i et sett, men ofte bare dråper. Kjenner også mensmurringene, og det er visstnok normalt. Livmorsligamentene som strekker seg. Som et telt og vinden draaaaar i teltpluggene;-)

Skrevet

Dette har jeg også. Hos meg er det sånn når jeg har urinvegsinfeksjon...................

Skrevet

Jeg føler det litt sånn når jeg har kynnere... Kan det være det mon tro?

Skrevet

Jeg har det også sånn. Er 15 uker på vei. Var hos legen i dag, og legen kjente på magen og urinprøven var fin. Det er nok båndene i magen. Har en vondt på venstre side, kan det skyldes forstoppelse, for det er der tykktarmen ligger.

Skrevet

Helt vanlig. Jeg hadde det mye sånn for noen uker siden. Hadde ikke UVI allikevel. Bedre nå i uke 17 med tissinga. Men må voldsomt tisse når jeg først må - særlig når jeg er ute og går... :) Og den strekkinga kjenner jeg mere til nå som magen begynner å vokse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...