♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei hei.. Jeg er 15+6 og har en del vondt nederst i magen, kan nesten kjennes ut som jeg på tisse veldig, men selvom jeg akkrat har vært på do så kommer det igjen.. Jeg får også vondt på sidene i magen.. Mulig dette er normalt, som mensmurringer og voksesmerter tidlig i svangerskapet. Er dette lkike normalt nå eller bør jeg høre med legen min??
Bimmer´n Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er akkurst like langt som deg, 15+6 og har akkurat de samme vondtene! Må tisse i et sett, men ofte bare dråper. Kjenner også mensmurringene, og det er visstnok normalt. Livmorsligamentene som strekker seg. Som et telt og vinden draaaaar i teltpluggene;-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Dette har jeg også. Hos meg er det sånn når jeg har urinvegsinfeksjon...................
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg føler det litt sånn når jeg har kynnere... Kan det være det mon tro?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har det også sånn. Er 15 uker på vei. Var hos legen i dag, og legen kjente på magen og urinprøven var fin. Det er nok båndene i magen. Har en vondt på venstre side, kan det skyldes forstoppelse, for det er der tykktarmen ligger.
julisol Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Helt vanlig. Jeg hadde det mye sånn for noen uker siden. Hadde ikke UVI allikevel. Bedre nå i uke 17 med tissinga. Men må voldsomt tisse når jeg først må - særlig når jeg er ute og går... Og den strekkinga kjenner jeg mere til nå som magen begynner å vokse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå