Gå til innhold

Sex etter operasjon???

Anbefalte innlegg

Har hatt en sfingterplastikk etter totalruptur etter fødselskade..Og har fått vite av operasjonslegen at jeg ikke kan ha sex på ca 6mnd..Det er leeeeenge..Noen med erfraring her, legen mener vel penetrering da vel??Kan det skje noe der nede hvis jeg f.eks suger/koser med mannen min??Er snart 5 uker siden operasjon og hatt litt kompikasjoner med en del sting som har gått opp og sånn..Er livredd for at noe kan skje der nede hvis jeg blir opphissa eller noe..Tørr ikk spørre legen om det..Håper noen kan hjelpe meg, enten du er gynekolog eller ikke.Hehe;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8211551-sex-etter-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Jeg har ingen erfaring og vet egentlig ikke, men jeg vil tro at det er helt ok for deg å bli opphisset. Når legen sier ingen sex på seks mnd så mener han nok penetrering. Du kan jo ikke akkurat styre følelsene hele tiden heller, opphisset kan du jo faktisk bli uten at du egentlig vil.... Om du skal gå løs på multiorgasmer er vel en annen sak, da vil det jo være mye sammentrekninger der nede, men når de utvendige stingene har grodd, bør vel også det være mulig.

(jeg revnet i sfinkterbukene under fødsel, vet ikke om det er noe av det samme, men jeg ble lappet sammen på operasjonsbordet. Heldigvis for meg var det ikke totalruptur, så har unngått de store plagene i ettertid.)

Lykke til!

-Og du, hvis du har spørsmål, må vel en eller annen sykepleier der du opererte kunne svare... Eller fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...