linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 20. februar 2007 #76 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er 19år.. Bor i askim med samboeren min Glenn, 21år i mars.. Fødte en liten gutt 19aug2006, i uke23+6.. noe som dessverre gikk så galt som det kunne gå.. derfor var denne lille spira veldig planlagt og ønsket. Og håper virkelig alt går bra denne gangen... Bor i Askim... kommer til å bli fulgt opp på riksen..er allerede svært kvalm om morgenen.. noe som gjerne varer litt utover dagen.. er over engstlig for å spontan aborterte.. selvom jeg aldri har hatt en SA..men sånn blir man vel.. hmm.. tror ikke det var noe mer å si da! .. håper jeg blir værende i oktober gruppa til oktober.. legen har satt min termin den 14oktober.. den blir vel kanskje satt litt frem eller tilbake etter ul.. vi får se..
oktober2007 Skrevet 20. februar 2007 #77 Skrevet 20. februar 2007 Prøver meg i denne gjengen jeg.... Om meg: -23 år -forlovet med verdens beste mann -gravid for første gang -student - men ferdig til våren -termin: legen sier 3.oktober, kalkulatorer på nettet sier ca 9.-10.oktober (skal bli spennende å få en fast dato å forholde seg til) Noen andre som hadde kraftige smerter i uke 5? kjentes ut som EKSTREME menssmerter. Måtte til legen - slik fant jeg ut at jeg var gravid... Gleder oss mye til tiden fremover nå. Gøy å se at andre skal ha i oktober også
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. februar 2007 #78 Skrevet 20. februar 2007 JEG ER PÅ SYKLUSDAG 31!!! shit! Har aldri kommet meg sååå lang bortover stripa på ff charten før. Merker at dette begyner å ta på jeg as. (sorry at jeg skriver inne, men inntil tr kommer så hører jeg til her) hihi Er kraftig oppblåst i magen hele dagen, men er ille om kvelden. Promper til den store gullmedaljen til tider. haha, endelig overgår jeg sambo. Er små¨kvalm og uggen om kvelden, og om morgenen etter at jeg har spist (av alle ting) Brrr, og kaldt er det og :/ Skal se om jeg får avspasert litt i dag, så jeg rekker labèn hos legen å får tatt en blodprøve. Må bare si gratulerer til dere siste nyankomne, og dere andre jeg ikke har rukket overennå. hihi Ha en kjempeflott dag alle sammen stooooor klem fra meg (babystøv er en fin ting ja) hehe
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. februar 2007 #79 Skrevet 20. februar 2007 Må bare nevne at tempen min fortsatt ligger en grad over det som vanligvis er coverlinja mi Har ikke tempet hele syklusen denne gangen, fordi jeg visste helt sikkert når el kom http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb er fortsatt spennende da .P
pilutt1 Skrevet 20. februar 2007 #80 Skrevet 20. februar 2007 Ja her var det livat ja!! -28 år og samboer -datter på 2 1/2 fra før -klaff i 2.pp -termin ca 29 okt. -bor i trøndelag. Gleder meg vilt, og blir spennende å følge dere også på denne spennende veien!
noralill Skrevet 20. februar 2007 #81 Skrevet 20. februar 2007 Hei alle. Her er info om meg - er snart 33 mannen min er snart 34 vært sammen i snart 13 år gift i snart 2 bor på Toten Har en prinsesse som blir 4 år Har mistet 2 i SA og en pga streptokokk B i uke 18 (i april i fjor) termin 14 oktober (iflg mensen - så får vi se da i forhold til UL)
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #82 Skrevet 20. februar 2007 Velkommen til dere to siste....teller jeg veldig feil om vi er 17 stykker fra IKM uke 7??? LIOVER: Har du vært syk denne måneden, så du var så høy i temp rundt den 13.... jeg kan slett ikke noe om temping. Men har fått med meg at tempfall ikke er bra mellom el og ikm. Men tempen holder seg høyt ja....synes du skal være her jeg til du eventuelt har fått bevist motsatt - noe du ikke skal ;o) Du er jammen en positiv jente, har fått med meg endel av trådene dine på BliGravid fra juni ca... ikke alltid lett å være prøver .... Men nå skal det gå ) Også foreslår jeg at vi lager en ny tråd, som kan hete IKM uke 7 2 007 -med retten til å være gravid ) Hi hi - håper dere er enig i det da ;o) Jeg skal til legen etterpå, så nå må jeg konsetrere meg om hva jeg skal si til legen, og søknad til ABC på Ullevål. Klem fra...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. februar 2007 #83 Skrevet 20. februar 2007 Har bare blitt mer forvirring i dag da. Dette er jo helt utrolig. føler at jeg sitter midt i et sirkus her. ha ha begynte å blø litt på jobben i dag, men ikke like mye som ved tr (blør alltid sinnsykt mye første dagen) nå er det mindre enn det jeg tror er normalt... så når jeg kommer hjem, bestiller jeg nye tester, også tenker jeg som så: jeg kan jo bare bruke opp den siste cb testen, sjekke for sikekrhets skyld. og tror dere ikke den var positiv da? Der var det en tydelig (men litt svak) blå strek!! Nå er jeg iallefall totalt i forvirret land her. tar en tur til legen med urinprøve i morgen, blir testen der pos. så får jeg helt sikkert hjelp av legen med det samme tror jeg (så jeg får ul) Nå kjenner jeg at en bekreftelse/ avkreftelse virkelig trengs. Kikket på trådene jeg har lagt ut disse to ukene. fan å mye frem og tilbake det har vert. hihi Men, nå har jeg iallefall en klart tydelig positiv test, så får jeg bare håpe at jeg er en av de som kan blå under svangerskap, men at alt er som det skal alikevel. krysser fingrene så de blir blå her. hihi
skrikerungen Skrevet 20. februar 2007 #84 Skrevet 20. februar 2007 åååh, spennende da Lioevr! Må jo være gravid om du fikk en blå strek, og er såpass lenge over ikm!!! Krysser fingrene jeg, og gratulerer litt på forhånd Heilt supert at vi er så mange uke 7-ere!! Vi holder koken de neste 8 månedene her inne. Kan jo bli noen lange uker frem til vi skal fortelle nyheten til venner og familie. Gleder meg til det ja
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. februar 2007 #85 Skrevet 20. februar 2007 Er på berg og dalbane igjen... nå blør jeg ikke, men har kjempevondt Tror jeg logger av litt her, he he, så slipper jeg å mase mer. Får komme meg til legen i morgen. Men tusen takk for oppmuntrende ord
lucki Skrevet 22. februar 2007 #86 Skrevet 22. februar 2007 Er det HER dere er!!? Har sett etter denne beryktede tråden på oktober-klubben, trodde jeg hørte til der...men jeg forstår jo nå at det er her, sammen med dere jeg hører hjemme Endelig, hehe, rart hvor glad man kan bli over sånnt!. Jeg: 28 år Fra: Buskerud Termin 28 oktober Nybegynner i disse gravid tingene..... 13 pp 1 sa, lillejulaften-06 Leit å lese om de jentene som ikke får bli med over hit, det er så mange skjønne personer her! Jeg er litt engstelig for egen del også, og er en av symtomjegerene... Mine symtomer er foreløpig: -murring og sommerfugler i magen -økende ømme pupper, men fremdeles kan jeg ligge på magen. Det var det. Hvordan er det med dere?? Heia oss, gleder meg til å følge ikm uke 7 jentene, med retten til å bli gravid !!!! Hvorfor er det så mange som signerer med anonym er på 1. trinn?
Måånestråle Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #87 Skrevet 22. februar 2007 Hei hei, så godt at du fant oss her inne! Det er veldig hyggelig her sammen med så mange ikm-uke-7-jenter. Aner ikke hvorfor så mange signerer anonymt på 1. trim, man er jo anonym uansett. Men på tråden "vår" er vi i alle fall ikke så sjenerte..
lucki Skrevet 22. februar 2007 #88 Skrevet 22. februar 2007 Ja, nå svever jeg i skyene Følte meg litt ensom på oktobersiden, ingen kjente der liksom, OG liten aktivitet på siden... Da er det godt å finne de erfarne skravlerene her fra uke 7:) Synes det er godt at vi ikke er så sjenerte, det er koselig å bli "kjent", også er det morro å følge hverandre! Jeg gleder meg til mnd fremover og til å følge dere!
tobylina Skrevet 22. februar 2007 #89 Skrevet 22. februar 2007 hei, melder meg gjerne på :-) -Jeg er 30 år -Har samboer som også gleder seg veldig -Sluttet på pillen mars i fjor, det tok altså 9 mnd.. -Er 7 + 1 dag i dag, altså tidlig uke 8. -Har termin 13 oktober. Var til første kontroll hos legen i dag. Tror nok det blir mer spennende etterhvert. Føler meg trøtt og uggen hele tiden og kjenner godt til "mensmurringene". Har egentlig bare lyst til å gå hjem fra jobb, føler ikke at jeg har noe å gjøre her per dags dato, men får vel prøve å holde ut :-) er jo egentlig ganske heldig som ikke ligger og spyr dagen lang...! Et lite tips: Gå inn på babyprat.com og sjekk ut fosterets utvikling i ekte bilder. Ganske morsomt. Blir ok å følge med på uke 7-gjengen sin tråd da :-)
♥lurelure♥ Skrevet 23. februar 2007 #90 Skrevet 23. februar 2007 Hei! Dette ble jammen en lang tråd!!! Jeg er 24, gift med mann som blir 30 i morgen... Aldri vært gravid, men har en irsk setter som er min baby foreløpig:) Satt på 3 pp Bor i Oslo
Måånestråle Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #91 Skrevet 24. februar 2007 Dytter litt på denne igjen Hvordan går det med dere jenter? Begynner den store nyheten å gå opp for dere? Jeg er nå 5+3 og glemmer det litt innimellom. Men jeg har mer og mer "mensmurringer" nederst i magen (noen ganger skikkelig VONDT!), er støl i korsryggen, fryser mye og har litt rar smakssans, og er særdeles utålmodig med folk rundt meg, for eksempel de som står i veien for den hyllen jeg skal i på butikken o.l.... hormonell??! jadda! MEN jeg er IKKE kvalm i alle fall! Bank i bordet, og takk og lov for det!!! Nå sitter jeg hjemme og koser meg med BIM og GRAVID på en lørdagskveld mens kjæresten er ute med gutta..
Modesty Blaise Skrevet 24. februar 2007 #92 Skrevet 24. februar 2007 Heia. jeg har lyst å være med på denne tråden. Hadde IKM fredag 16/2 og dro til syden lørdag morgen. Testet før vi dro negativt. Men TR uteble. Testet igjen tirsdag i ferien og fikk svak test. Men jeg tror det nesten ikke selv. Blir termin 28/10. Skal teste igjen til uken. Kom hjem fra syden i dag og er fortsatt litt i vakum. Har litt ømme bryster, ellers ingen kvalme. Er 34 år og har ingen barn fra før. Ble gravid i 4 pp. Gift på 4 året. Hipp Hurra Aurora:-)
Måånestråle Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #93 Skrevet 24. februar 2007 Hipp hurra, Aurora! Så gøy ferie du har hatt da!!! Jeg måtte også ta en test til noen dager etter første svakt positive test, bare for å sjekke litt ekstra, liksom! Var litt vanskelig å tro at det virkelig er et lite frø som driver og slår rot i magen min
Modesty Blaise Skrevet 24. februar 2007 #94 Skrevet 24. februar 2007 Ja det er merkelig. Det ble lite øl og vin på ferie for å si det sånn. Dette blir en spennende reise for oss tiden fremover nå. Jeg er så i ekstase at jeg holder på å sprekke hver gang en venninne ringer, men må ta meg i og vente ihvertfall noen uker enda...hehe.. Har en del arrangement med jobb og venner fremover på helg som involverer en del festligheter....uff...blir nok avslørt. Er ikke den som spytter i glasset når det er en god anledning...hehe Fortsatt God lørdagskveld til deg 30år&1.gangsgravid:-) Aurora:-)
Måånestråle Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #95 Skrevet 24. februar 2007 hehe.. kjenner til "problemet" med festlige arrangementer! Jeg rigget meg til med alkoholfri vin på kafe med en venninne her om dagen, men endte opp med å avsløre meg selv fordi jeg ikke klarte å svare noe fornuftig på "om vi hadde barneplaner eller ikke" og begynte å le i stedet... Så da har jeg allerede en venninne som er involvert i den o store hemmeligheten! Er nå 5+3 og vi tenkte jo å holde det hemmelig til uke 12 ca... hehe.. det ser lovende ut du!!!! Alkoholfri rødvin var forresten en skikkelig skuffelse! Det smakte litt som gjæret saft, og minnet ikke en gang om normal vin!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 25. februar 2007 #96 Skrevet 25. februar 2007 Heia!! Kan æ hive mæ på den her tråden? Testa pos idag, så e jo ikm uke 8....men får termin 3.nov, så de jo ikkje så lenge etter dokker=) Fortsatt go helg!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #97 Skrevet 25. februar 2007 hei jente på 33 år samboer og et barn fra tidligere forhold. har vært aktiv prøver i 16 mnd....... termin er ca 24.okt 2007. ja det er en koselig følese..men er såå engstlig etter så laaang tid med prøving . syntes symptomene kommer og går . nå har jeg ikke vært øm i brystene på 2 dager ... blir engstlig av slikt jeg ,,,, hihi..
lucki Skrevet 25. februar 2007 #98 Skrevet 25. februar 2007 Hei:) Har vært borte i helgen, og det er jo galskap å si det, men jeg har savnet å prate med dere og lese om hvordan dere har det. Vi er vel i 6 svangerskapsuke nå vel? Det står det i hvertfall at jeg er når jeg logger meg på. Termin 28/10... Hvordan står det til med symptomene? Selv kjenner jeg ikke noe mer enn før: ømme booobs og litt stikk i magen. Noen som kjenner kvalmen snike seg innpå??
skrikerungen Skrevet 25. februar 2007 #99 Skrevet 25. februar 2007 Hei hei Ja dt er 6. uke nå sånn ca. Kjenner jeg slapper litt mer av faktisk, og har et håp om at dette kommer til å gå fint Ble kvalm for at par dager siden, og måtte kaste mat som lå i kjøleskapet for det var såå ekkelt.... Alt med melk får jeg helt spyfornemmelser av...Men er ikke så galt ennå, har iikke kastet opp eller noe, heldigvis. Håper jeg slipper den verste kvalmen, for den lille jeg har nå er ikke no gøy. Samtidig er det litt trygt, for da vet jeg at nurket mitt har det bra.. Alkoholfri rødvin ja, det er heelt pyton, bedre med hvit da. Bruker med skrukork jeg, enkelt og greit. Litt verre når alle skal gi deg drinker og shots og sånn.. må liksom bare ta imot og la være å drikke. Men det er gøy på fest uansett
Måånestråle Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #100 Skrevet 25. februar 2007 Jeg får teste hvitvin i stedet neste gang! Og munkholm funker jo også bra Edru fest kan nok være ganske gøy det, man får jo med seg alt som skjer! Men jeg sliter litt med en middagsinvitasjon til helgen.... da er det felles drikke, mindre fyll osv og ikke like lett å lure seg unna. Noen som har noen gode tips?? Det nytter ikke med antibiotika-løgnen heller, for noen på middagen er lege og vet jo da at man fint kan drikke et glass vin fordi om man tar antibiotika..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå