Gå til innhold

UKE-7-GJENGEN SIN TRÅD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 26 år, føste gang jeg er gravid og temin 13 okt.

Har en fantastisk kjæreste på snart 29 år.

Kommer fra trøndelag.

Er veldig spent og glad for det som kommer:)

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg også med! Så gøy at vi er mange.

Om meg:

- 28 år og samboer

- har en gutt født sept 05

- spiren satt i 1 pp både denne og forrige gang (er priviligert!)

- termin ca 26. oktober 2007

- bor i Bergen, men er innflyttet

Har ikke helt gått opp for meg enda dette. Men synker nok inn i takt med voksende mage. Må spirgen min ha det godt og være frisk!

Skrevet

GRATULERER til alle nye..!!!!

det er jo helt sprøtt...12 stykker fra uke7 og den er ikke over ennå!!! ;)

lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Ja, det er mange som har testet positivt denne uka. Tror det må ha vært babystøv i vinden eller noe:)

Skrevet

Velkommen til alle nye! Dette må være den største gull-uka ever?! Regner med at det betyr lykke, og at vi får medgang hele svangerskapet hele gjengen! :)

Skrevet

melder meg inn her jeg og da...er i mun 7.uke med termin 13.10.2007...så sånn sett...åssen får dere som har termin 29 og sånn til at dere er i uke 7?

Skrevet

vi er fra IKM uke 7..ikke 7 uker på vei;)

Skrevet

ah:-) in that case melder jeg meg ut igjen da:-)

Skrevet

hi hi..ja, men koselig så lenge det varte da!

Skrevet

Hvordan er formen da jenter? Mange lykkelige ansikter ute å går nå vel?)

Skrevet

lykkelig og livredd!!!

kjenner på puppa mine hele tida he he

de er nesten ikke ømme før langt utpå kvelden..og det syns jeg er litt nifst

ellers er jeg veeeeldig trøtt, det murrer i magen og jeg er redd for å gå på do..;)

Skrevet

IKM uke 7 har ikke vært annet en bare helt fantastisk inne på BliGravid. Jeg har ikke klart å legge inn innlegg der enda, om jeg er gravid. Kjenner følelsen så godt når det er masse postive tester, men ikke meg selv....

Men jeg er jo helt i lykkerus selv da. Tok test igår, begynte å tvile i dag, om begge to viste feil. Det var ClearBlue stav selvfølgelig - kan noen bare gi meg en beskjed om at de er 100% pålitlige! Har aldri hørt at de har vist feil..... trenger bitte litt støtte på det, så slipper jeg å loppe lommeboka for masse penger på digital test.

Jeg har bursdag idag :o) Litt av en presang jeg fikk igår :o) Igår var jeg ute med noen venninner og vi var på restaurant og showet raske menn -->utrolig gøy :o)))))))))

Idag skal vi avlevere lillemor til mormor, så skal jeg om mannen spise middag og gå på kino og se filmen med Will Smith. Det gleder jeg meg til. Det er så lenge siden vi har funnet¨på noe som kjærester. Og nå er vi jo helt i skyene, så dette kan bli en koselig kveld :o)

Jeg: 31 idag

Barn: gravid med andre nå :o)

Termin: ca 22/10-07

Forsøkt i 7pp

Husker ikke mer jeg skal skrive. Men det er så godt å være igang igjen... Gleder meg til alt det fine et svangerskap byr på, og skyte magen ut, og glemme alle magefobier man ellers sliter med. ÅÅååhhhh for en lykke :o)

Gleder meg på alles vegne, og veldig gøy at det erså mange fra BliGravid sidene her, og gleder meg til å bli kjent med nye nick også.

Håper dere får en fin dag med den lille spiren, ta godt vare på dere selv :o)

Skrevet

Hei. Jeg luret på hvordan dere regnet t at dere er i uke 7. Med termin 26.okt er det vel svangerskapsuke 4 og fosteret er vel ca 2 uker?

Trodde selv jeg var 7+5 i dag... men har termin 3.okt... Bare lurer jeg

Skrevet

Hei elskerunger!

Overskriften på denne tråden er fullstendig missvisende! Du er ikke den første til å reagere på det assa ;o)

Du skjønner, inne på BliGravid sidene har det vært en voldsom babybooom denne uken, nemlig uke7 i dette året. Det skulle stått IKM uke 7 i tillegg. IKM står for "ikke kom mensen". Så vet du det.

De fleste her er vel i uke 4 el 5.

Selv har jeg regnet ut at jeg har termin 22 oktober. Så det blir uke 6 idag eller 5 fullgåtte uker. Da har det fantastiske lille spiret i ca 3 uker, uten at jeg har visst om det! I løpet av denne uken begynner de små cellene som skal bli hjerte å slå. Helt utrolig :o)

Er i lykkerus :o)

Lykke til :o)

Skrevet

ÅÅÅ, nå håper jeg ihvertfall!!!

Har vært skikkelig trøtt, uttafor og småkvalm i dag..

Fra ca fire tiden utviklet det seg til halsbrann/ sure oppstøt og kvalmen ble kraftigere.

Blei liggende over dassen å bare brekke meg i ca 20 min i elleve tiden.(kastet bare opp litt)

kvalmen gir seg ikke, men har roet seg litt ned.

Å gud som jeg håper på en positiv test i morgen.

Er da 5 dager over IKM.

Føler litt på meg at det har gått denne mnd :)

Er i tilfelle 4+5 nå :)

Krysse fingrenne jah!!

Skrevet

Har du testet nå?

Du er nok sikkert gravid. Men det er jo godt å få det bekreftet med ett klart og tydelig kryss!

Lykke til!

Skrevet

åååh *blir gal her*

ingen tegn til tr ennå, og ingen positiv test.

dette er virkelig til å bli sprø av.

har selv flirt litt av de som stresser med at tr ikke kommer, men NÅ skjønner jeg virkelig hvor kjipt det er.

lurer på om jeg skal ringe legen?

eller gu for å få en ul?

hjelper vel kanskje ikke å ta en test hos legen, når hjemmetestene ikke blir pos?

dette er så sinnsykt rart. blæææh

Skrevet

får virkelig håpe at du er gravid!

men om ditt eneste "holdepunkt" på når du hadde EL er UL ved GU.... så er det desverre slik at de da kan se at du har et modent egg som snart skal slippes. men desverre så kan det skje både 1 og mange dager etter at det er modent. Desverre slippes ikke alle egg "på dagen". Men *håpe håpe* - det er bare å vente på det ene eller det andre. fortrinnsvis det ene :)

Skrevet

Joa, hun så at egget skulle slippes.

fikk beskjed om at det ville ta maks 2 dager jeg da... (da var jeg allerede over dato for el) så jeg har da beregnet ny ikm i forhold til at egget ble sluppet senere.

he he

*surre surre surre*

Skrevet

Noen andre som begynner å få lite plass i buksene? Magen er så oppblåst for tiden. Hjelp, dette blir ikke lett å skjule! Magen romler og herjer i vei. Går rundt med ett helt lite orkester jo.

Noen andre med samme erfaring?

Skrevet

Ja- tøysekopp:o) Mine bukser er ubehagelig trange... Med en gang jeg kommer hjem fra jobb er det rett på med bukser m strikk i livet. Skal bli interessant å se hvor lenge jeg kan gå før jeg må få på meg mammabukser:o/ Tror jeg skal invistere i et par jeans m stretch i en eller to strl større enn jeg vanligvis bruker. Kan liksom ikke begynne m mammabukser allerede i uke 5???!!!

Skrevet

har dere ringt legen enda jenter? vi kommer vel ikke til der før i uke 7-12 eller noe sånt? har ikke ringt enda jeg. burde jeg det kanskje?

Skrevet

Tror det er vanlig å gå til legen rundt uke 8-10. Jeg skal i uke 7, men tror jeg slapp til så tidlig fordi jeg har lavt stoffskifte og derfor må følges litt ekstra godt med i starten. Jeg gleder meg litt til at legen skal si at "ja, du ER virkelig gravid" jeg!!

Skrevet

Hei IKM uke 7 Jenter!

Litt av en gjeng vi ble :o) Aldri opplevd lignede på BliGravid jeg, også så heldig jeg er som får være med. ÅÅÅhhh...men det er mange jeg godt kunne tenkt meg skulle fått vært med. Håper Liver får noen positive svar snart :o) Også må Emblamamma komme over etter hun er ferdig med den nyankommne tante rød. Men det er så mange jeg unner graviditet.

Føles litt som når jeg var nyprøver, klarer ikke å la vær å tenke på det. I går var jeg 5+1, da er jeg 5+2 i dag, og 5+3 imorgen, sånn går huet i ett kjør.

Også har den fordømte engstelsen klart å snike seg inn i meg, det kommer bittelitt lyserosa inneimellom, siden igår, og jeg sjekker trusa hele tiden. Jeg tror ikke at det er noe farlig, og har lest side opp og ned nå om hvor vanlig det er å blø, og hvor ufarlig det kan være. Jeg tror jeg bare må venne meg til at tankene kommer til å være der, så det roer seg nok ned etterhvert. Er det mulig.... Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal gå å bekymre meg, så jeg må bare komme over det!

Jeg har sittet å skrevet søknad til ABC på ullevål i kveld jeg. Det er ganske rart. Skal til legen allerede imorgen, mest pga sykemeldingsbehov, jobber full natt, og barnevakten er innlagt på sykehus fortiden. Så håper det ordner seg. Men da søker jeg om fødeplass med en gang.

Jeg vet jeg er gravid, etter 3 postive tester. Og kjenner det godt på magen ja, den er så oppblåst, tror jeg satt norgesrekord i lang fis imorges (fnis - stakkar mannen) :o) Jeg er så øm over symfysen. ¨Tåler ikke at noe klemmer over magen. Går med buksene nedpå knærne, og beltet skvekk oppe. Prøver å beholde en fasade her, siden vi bor midlertidig hos svigers. Venninne av meg som er annengangs gravid begynte med gravidebukser i uke 8. Har hørt at magen kommer raskere andre gang, men huff så lei jeg ble av alt gravide tøyet forrige gang. Der trengs det en skikkelig restaurering!

Lykke til videre alle sammen! Denne tråden må vi forsøke å holde oppegående :o) Det er så koselig assa :o)

Kveldsklem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...