attpåklatt!! Skrevet 13. februar 2007 #26 Skrevet 13. februar 2007 Inne på bli gravid er det alltid en tråd for de som har ikm i samme uke! Denne tråden er nok startet for de som hadde ikm denne uken,uke 7, ikke de som er i uke 7!! Skjønner?? Gratulerer alle sammen!!
mine små alver... Skrevet 13. februar 2007 #27 Skrevet 13. februar 2007 Hallooo. Jeg har termin 7 okt. Jeg er 29, samboer blir 30 i mai. Vi har ei aktiv prinsesse på snar 4 år fra før. Nå ble jeg ble overrasket gravid kan man si. kom som julaften på kjerringa:)vi har snakket om det en stund,bare ikke begynt å "prøve" liksom:) Er selvfølgelig veldig glade alle tre:)
mine små alver... Skrevet 13. februar 2007 #28 Skrevet 13. februar 2007 Litt hormonell og surrete kansje? er visst ikke helt med nå jeg...ja ja uke 7 i 2007 eller svangerskaps uke 7?? Uansett GRATULERER;)
meg & mine små Skrevet 13. februar 2007 #29 Skrevet 13. februar 2007 hihi uke 7 i 2007 (ikm) Fort gjort det vett du! Kos deg med spiren som er komt litt lenger!
Måånestråle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #30 Skrevet 13. februar 2007 he he.. jeg var nok så inne i min egen lille boble når jeg startet tråden, at jeg ikke så at overskriften var laget for å mistforstås.. Beklager jenter, min feil! Alle vi som hadde ikm og har har testa positivt i uke 7 er vel litt sånn i gledesrus. Og alle er jo velkomne! Her har det fremdeles ikke sunket helt inn, selv om kjæresten og jeg har snakket en del om det. Vi fniser litt begge to og måtte ha oss en middagslur i sta siden vi våknet så innmari tidlig i dag (Jeg våknet midt på natten av at jeg måtte på do, og det er så uvanlig at jeg tok en test. Klokka var 0445... Og når den viste seg å være positiv så fikk jo ikke vi til å sovne igjen!) Kjæresten har allerde begynt å passe på at jeg spiser sunt og jeg fikk hele sofaen for meg selv etter middag. Han sov i en stol, stakkar. He he...
skrikerungen Skrevet 13. februar 2007 #31 Skrevet 13. februar 2007 Super tråd da dere Liker å treffe noen av dere igjen fra "bli gravid" Er 29 år og samboer Gravid en gang, endte i SA 9 pp Vestlandsjente Termin 27.okt 07 Er kjempeklar for en baby. Og kommer til å kose meg ihjel med en voksende mage.. Synd det tar litt tid før jeg kan fortelle det til andre. Samboer ble kjempeglad, og flirer hver gang han ser meg. Kos dere vordende mødre
Måånestråle Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #32 Skrevet 14. februar 2007 Det er mye glising hos oss også, og vi er rimelig happy begge to. I går sa kjæresten min "jeg gleder meg til å bli pappa, jeg!". Da ble jeg litt sjarmert... Jeg holder også på å boble over og har lyst til å fortelle det, men så er det litt gøy å gå rundt med en sånn hemmelighet også da... Hi hi Ha en fin dag alle sammen!!
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 14. februar 2007 #33 Skrevet 14. februar 2007 God morgen... Her du en sånn søtnos til gubbe du og... Han min ringte og vekte meg i morges han, "god morgen til liten og stor", sa han... og så sendte han melding for litt siden hvor han skrev" hvordan er det med dere da? må jo skrive i flertall nå...tihi, gleder meg"... Smelter dønn jeg.. Jeg og har sååå lyst til å skrike det ut, men må jo vente da... er i såfall 8 små som skal få vite det aller først... Nå skal jeg spise nudler! (dårlig frokost, jeg vet, men du verden hvor godt...hehe)
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 14. februar 2007 #34 Skrevet 14. februar 2007 heh..jeg og fikk meldning som lurte på 'hvordan har dere det..?' blir litt 'tullete' dissa gutta og..heldigvis;) jeg syns dette er i overkant nervepirrende..kjennes ut som om TR skal komme hvert øyeblikk...uuææææ
Mor til en stor og en liten Skrevet 14. februar 2007 #35 Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter. Når er det dere har ikm denne uken? Jeg har til helgen og er så livende redd for at det skal gå "rett i dass", at tr skal komme likevel selv om jeg har fått positiv test..... Flere enn meg som er litt bekymret?
Måånestråle Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #36 Skrevet 14. februar 2007 Det kjennes virkelig ut som TR er på vei, spesielt i går var det sånn. Litt bedre i dag, på selve ikm-dagen. Men jeg orker ikke bekymre meg så mye ennå. Blir vel verre etter hvert, sikkert! Akkurat nå så nyter jeg å gå rundt og tenke på at "jeg vet noe ingen andre vet!!!" her på jobben. SÅ festlig! hehe..
Miraculix Skrevet 14. februar 2007 #37 Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter :-) Hm, flere av dere som overhodet ikke føler seg gravide? Føler meg ikke gravid jeg iallefall, men det er nok litt tidlig enda (håper jeg) ;-) Er litt glemsk og rar, men det er vel fordi jeg bare har en ting i hodet, hehe :-) Ellers stikker det ikke noe særlig i magen lengre heller, litt på natta når jeg har lagt meg bare.. Dette er NERVEPIRRENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan føler dere dere da..? :-)
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 14. februar 2007 #38 Skrevet 14. februar 2007 jeg har også IKM idag..kjenner mer i dag enn i går..mulig bare psykisk men dog..
tre+en=4?? Skrevet 14. februar 2007 #39 Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter! koselig á se nickene deres her inne!! :-)) grattis til alle sammen, er ikke sikkert jeg har fátt gjort det inne pá blir gravid :-) har ikm pá lördag jeg da, sá jeg háper á kunne fölge dere hit! ville bare gratulere! . lykke til videre!!
meg & mine små Skrevet 14. februar 2007 #40 Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter! Kjenner ingen tegn på tr men går liksom å venter forde. Går ikke helt opp for meg at jeg er gravid. Er litt små kvalm, men det kan også skyldes stress på jobben. Gleder meg til jeg er over ikm, kanskje det synker inn da? Men uansett helt utrolig og fremdeles i lykkerus!
skrikerungen Skrevet 14. februar 2007 #41 Skrevet 14. februar 2007 Forstår det ikke helt jeg heller At nå er det gjort liksom, og at jeg bare skal vente på en liten baby skal vokse. Gikk inn på "bli gravid" idag av gammel vane, istedet for denne siden Samboer lurer på hva vi skal gjøre nå, som jobben er gjort hehe..
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 14. februar 2007 #42 Skrevet 14. februar 2007 jeg får vel nesten slenge meg på her siden jeg testet positivt i dag! Kjenner ikke så mye til det jeg heller, men har litt stikninger/kramper i magen innimellom. Blir litt nervøs for at det skal gå galt, men det er helt sikkert normalt å tenke.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. februar 2007 #43 Skrevet 14. februar 2007 Setter en tå inn her jeg jenter. Tok en test i dag som var svaaaaakt positiv (lyseblå strek) Trodde først at den var neg, så slang jo ut syteinnlegg og hele pakka. he he Skal teste igjen om et par dager tenkte jeg. Men i kveld gjør det plutselig skikkelig vondt på høyre side nede Blir bedre når jeg har sluppet ut litt luft, men er stygt redd for at tr kommer alikevel. Har siste mulige IKM dag i morgen
Miraculix Skrevet 14. februar 2007 #44 Skrevet 14. februar 2007 Ååå, så moro da, Lioevr 13pp ))))) En strek er jo en strek, som vi sier!!!!!!!!!!! Tviler på at tr kommer jeg, de tegnene kan likegjerne være gravitegn!!!!!!!! :-) Kan jeg smyge til ett ørlite gratulerer..?))))
Positiva Skrevet 14. februar 2007 #45 Skrevet 14. februar 2007 Hei! En kjempehappy Positiva her:o) 35 år og gift, har to deilig barn:o)) 4pp etter MA termin ca 28.oktober 2007 Fra Oslo Prates!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. februar 2007 #46 Skrevet 14. februar 2007 Vel miraculix håper selvfølgelig så jeg nesten blir dårlig her he he I tilfelle testen stemmer og jeg virkelig er gravid så får jeg vel kjøre en intro jeg og da er 22 år (23 4.mars) sambo er 23 vært samboere i 2 år, sammen i snart 4 bor i oslo, jobber i barnehage vært prøvere i 13 pp nå hatt 4 sa termin 28 oktober
Måånestråle Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #47 Skrevet 14. februar 2007 Oj oj oj, så mange vi er da!! Dette må være lykke-uken over alle lykke-uker! Velkommen etter Positiva, Lioevr, Håp &lille hopp og alle jeg eventuelt har glemt nicket på i farten. Dette blir gøy, dere!!!
Måånestråle Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #49 Skrevet 15. februar 2007 inne på Bli gravid-forumet er det en tråd som heter 'nyttig info', der står det forklarese for alle forkortelsene. pp betyr prøveperiode, eller sykluser (hvor mange ganger har du hatt mensen siden du begynte å prøve) MA betyr missed abortion, dvs at barnet/forsteret/embryoet er dødt uten at kroppen har kvittet seg med det, slik at det må fjernes ved utskrapning el.l.
meg & mine små Skrevet 15. februar 2007 #50 Skrevet 15. februar 2007 God kveld jenter! Tenkte bare å minne dere på oktober terminklubben, ta en liten titt inn dit også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå