Gå til innhold

UKE-7-GJENGEN SIN TRÅD!

Anbefalte innlegg

Hei hei alle gravide uke-7-ere,

kan vi ikke lage vår egen lille tråd her inne slik at vi kan følge med hverandres erfaringer fremover?! Det er jo så utrolig gøy at vi er så mange som tester positivt samtidig!! Og det kommer vel kanskje enda flere til utover i uka også?!

Om meg:

- 30 år og samboer

- har ALDRI vært gravid før

- prøvde i 4 pp før jeg fikk en mygg i magen

- termin ca 26. oktober 2007 (og vi som ikke skulle ha barn som er født seint på året...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8211372-uke-7-gjengen-sin-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! jeg det er virkelig bebyboooooom denne uken. Så da er vi mange som kan følge hverandre gjennom godt og vont.

Om meg:

- 24 år og forlovet

-aldri vært gravid

-3 pp

- termin 21. oktober

Vil legge til at det fortsatt er heeeelt utrolig at vi skal bli mammer jenter!! jeg tror jeg er den som er mest i sjokk tilstand her??!! jeg er faktisk likblek i ansiktet enda!!!!

Hei dere :-) Åja, så morsomt :))) Det blir sikkert overaskende mange som lelder seg :)))

-Jeg er 20 år, samboer er 25

-Vært gravid, men endte i MA

-Hmm, ca 4 skikkelige pp

-termin 26.10.2007

Jeg er også i sjokk, jeg tror faktisk ikke at jeg er gravid engang, jeg skjønner det bare ikke.... Er jo ikke store merkbare forskjellen, hehe, men så er det jo veeeldig tidlig enda da :)))))))

Skikkelig morsom tråd, foresten :-)

Ja det er helt utrolig at så mange fikk det til å klaffe i uke 7:

om meg:

- 29 år

- har en tøysekopp på 1,5 år fra før

- den nye spira satt etter 2 pp

- termin er ca 29/10-07

Blir koselig med oktober barn, blir da ikke for gravid i sommer og får en aktiv og livlig unge i 2008 og kan virkelig kose oss med flotte turer ute i skog og mark!

Dette blir rett og slett bare spennende!

Annonse

flott initiativ;)

-jeg er 30 år (31 i mai)

-aldri vært gravid

-samboer 29 (30 snart) bra gave!

-brukte 9 måneder

-termin 27.10.07 hadde vel egentlig mest lyst på vårbaby men skitt au he he

-holder til på øvre romerike

er livredd for å få mensen jeg nå..tør nesten ikke reise meg opp fra stolen hi hi

sjekker testen med jevne mellomrom for å sjekke at jeg ikke har sett feil

håper flere melder seg på etterhvert

Heldigvis ikke. har funnet flere, men nå blir de uaktuelle. Må snakke med kjæresten når han kommer hjem ang bryllup.

Vi vurderer å stikke av og gifte og på maldivene og..oj oj. Så spennende livet mitt er for tiden!!

Tror panikken begynner å avta og gleder sniker seg inn.. =D

Her er enda en....

Dette er meg:

32 år, gift med drømme-mann på 38

Vårt 9.! barn... men vårt første sammen.

Har prøvd i 5 mnd

Termin 18. oktober 2007

Vi har begge barn fra før, jeg har 5 og mannen min har 3, tilsammen 2 jenter og 6 gutter, i alderen 3-17 år....

Hiver meg på tråden her jeg også :-)

Om meg:

-30 år og samboer

-Har en skjønn gutt på 4 år fra et tidligere forhold

-2pp før spiren satt :-)

-Termin 26.oktober (etter å ha sjekket flere forskjellige terminkalkulatorer)

Dette er første for min samboer så han er i litt sjokktilstand akkurat nå. He he....

Dette var planlagt,så vi er begge i ekstase og gleder oss masse.

Har ikm rundt 16.oktober,så jeg går bare rundt nå og gruer meg litt til helgen og håper at det ikke skal skje noe,noe det selvfølgelig ikke kommer til å gjøre når jeg har tatt 3 positive tester,men man er jo redd uansett.

Gleder meg til å følge dere andre i uke 7 klubben frem til oktober.

Noen fra Oslo i denne klubben?

Annonse

Ja, jeg skal egentlig ha tr idag, og jeg er drit nervøs hver gang jeg skal på do, selv om testen er positiv - herregud, så rare man blir ;-) Men jeg må si at jeg gleder meg SKIKKELIG til det er gått noen uker å at jeg blir tryggere på at jeg FAKTISK er gravid, for det har virkelig ikke gått helt opp for meg enda!! :-)

melder meg på her jeg og:-)

håper jeg får være med i 9mnd.....jeg blør ganske mye,men legen fant hjerte lyd i går,skal på ul i kveld eller i morgen....kryss fingrene for meg jenter....

om meg:

-25år og samboer

-vi har en sønn på 2år

-1pp og der satt den

-termin 1 oktober

jeg driver familie barnehage hjemme så her er det full fart....

bor i åros,røyken kommune i buskerud.

Jeg bare mente at tråden var vel tenkt for de som denne uken oppdaget at de er gravide (altså hadde ikm denne uka), men ser det har hengt seg på noen som er i svangerskap uke 7 her.

Men det blir jo oktober-babyer av alle sammen :-)

Hei hei! Får jeg henge meg på?

Om meg:

- 20år og forlovet gifteplaner 20.09.08

- 3pp så satt det

- termin ca 21.oktober 2007

- Bergenser

Er kjempe flott tråd. Er litt godt og kunne dele erfaringer og andre ting med andre som er omtrent like langt.

hei hei jentår=) knall me oktober barn=)

om meg:

-19 år er forlovet med ein hærlig sambo på 29 år.

-prøvde 8 mnd, men endte med en sa, mnd etter, altså nå, gravid igjen.

-termin ca.20 oktober.

-karmøybu..

forsto ikke helt det med uke 7 jengen. mensen vært venta i forigge uke, så jeg har vist det i en uke. har sykluse på 26 dager..

lykke til,til dere adle=)

Heisann!jeg også stusser litt på dette med 7uker på vei,for jeg er det,og har termin 7.oktober.Så enten har jeg regnet helt feil,eller så er jeg et par uker lengre på vei??ikke meningen å rett på dere,bare lurer:)ser det er mange som har termin rundt den 20okt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...