Hvalerbaby Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei!! På fredag var jeg på sykeguset og fikk utført Laparoskopi, kikkehullsopperasjon for utredning av ufrivillig barnløshet. Jeg fikk beskjed om at jeg har sammenvoksninger på den ene egglederen som har ført til at den er helt tett. Den andre var halveis tett så den har de blåst ut. Det skal avgjøres om to mnd om det skal søkes om prøverør. Jeg har skjønt at det er en liten sjans for og bli gravid på vanlig måte. Jeg tror det kommer til og bli søkt om prøverør. Er det noen her som vet om hvor lang ventetid det er på prøverør i Oslo og Porsgrunn. Håper at det kommer til og sje noe snart for det har gått ut over humøret. Vil så gjerne bli gravid snart. Er så slitsomt. Ønsker dere alle lykke til som ønsker og få en liten spire i magen. kanskje 2007 blir et fint år for oss med en voksende mage.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8211098-en-%C3%A5pen-eggleder-h%C3%A5p-om-og-bli-gravid-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå