Gå til innhold

November: Ut på tur.


Gjest

Anbefalte innlegg

Torsdag skal vi nordover på besøk til besteforeldre på begge sider. Jeg og Eir skal være der i ti dager og sambo bare over helga. Blir spennende å ta Eir med på fly. Da vi reiste nordover i jula kjørte vi bil hele veien og Eir lå i vognbagen med nett. Det gikk kjempefint for hun sov nesten hele veien kun avbrutt av matestopp. Nå blir det litt annerledes siden vi må kjøre til værnes, alt en flyplass fører med seg, fly til bodø og kjøre halvannentime derfra. Gruer meg litt. Mye enklere å pakke alt man kan tenkes ha bruk for inn i bilen. Nå må jeg jo tenke gjennom hva jeg pakker. Skal låne vogn hjemme da så vi slipper å dra på den. Flere som har vært ute og flydd med babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært ute å flydd, men det går helt sikkert fint :) Blir en del ekstra planlegging når man skal ut på tur med baby. Veldig greit at du får låne barnevogn ihvertfall, blir sikkert nok bagasje uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ut på flytur med babyen i jula, fra Værnes til Narvik. Skal si det krevde planlegging for pakking, men det gikk greit. Jeg var også så heldig at han sov fra vi gikk ut døre til vi var framme på flyplassen i Narvik, så det gikk jo som en drøm. Da kunne jeg konsentrere meg med storesøster på 3 år. Vi fikk heldigvis låne både vogn og barnesete dit vi skulle, men det er ikke noe problem å sende alt man trenger av utstyr med spesialbaggasje. De vi skulle til hadde reiseseng også, men vi tok med vognbaggen som han lå å sov i, funket kjempe bra det! Lykke til og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har flydd endel med baby. Bare en gang med minstemann, men flere ganger med storebror da han var baby.

 

Jeg synes det går veldig greit når de er så små. Det er selvsagt mye å pakke, men selve flyturen går bra. Når de er så små sover de gjerne hele turen, er visst litt søvndyssende med den flystøyen :)

Mye værre når de blir eldre og ikke vil sitte i ro på fanget.......

 

Når jeg har reist alene har jeg iallfall syntes det var greit å ha bæresele til babyen slik at jeg har armene fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...