Gå til innhold

Noen som har blitt graavid med en åpen eggleder?


Hvalerbaby

Anbefalte innlegg

hei!!

 

Først og fremst, gratulerer til alle dere slitere og ikke-slitere som er så heldige og ha en liten spire i magen.. Jeg håper også på at jeg skal komme inn på denne siden etterhvert.. Vi er under utredning for ufrivillig barnløshet. På fredag var jeg gjennom en kikkehullsoperasjon og fikk der vite at det ble oppdaget sammenvoksninger på den ene egglederen som videre har ført til at den er helt tett. Den andre egglederen var halveis åpen så den har de blåst ut. Det finnes en liten mulighet til og bli gravid med en åpen eggleder. Jeg fikk videere beskjed om at den åpne egglederen etter en stund kan tette seg litt igjen. Det blir bestemt om det skal søkes om prøverør i løpet av et par mnd. Er det noen av dere her inne som har blitt gravid med bare en åpen eggleder?

Jeg håper at 2007 skal bli et godt år for oss. Det største ønske vårt er og bli foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var også gjennom en kikkhullsoperasjon og fant ut at jeg mest trolig hadde en tett eggleder, i den andre egglederen fant de endometriose som de fjernet. Denne operasjonen hadde jeg i mai i fjor. I desember ble det assistert befruktning på oss. Den endte opp i graviditet. Det er nesten for godt til å være sant. Er nå 11 uker på veg og er lykkelig.

 

Håper 2007 blir året for deg også!! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Gratulerer så mye med en liten spire i magen. Alltid veldig koselig og høre at det lykkes for andre slitere. Ja jeg er tror det kommer til og bli assistert befruktning for vår del også, hørtes sånn ut at det var den beste løsningen etter hva kirurgen sa etter kikkehullsopperasjonen.

Vi får vente og se. Ha masse lykke til videre med graviditeten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei venninne med kun én eggleder/eggstokk, det er i tillegg en stor cyste på den andre eggstokken + nesten ingen eggposer. hun har også veldig sjelden eggløsning. HUn er nå 30uker på vei;) Og hun blei gravid på den naturlige måten!!! Så det er ingenting som er umulig!! Det umulige tar bare litt lenger tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...