Gå til innhold

Endelig er det deilig å være gravid:)

Twinny

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter

Jeg er utrolig dårlig på å svare på innlegg for tiden. Jobb og huskjøp/salg tar mye tid. Men det jeg vil si til dere som er i 1. trimester er at det er noe å se frem til (for de aller fleste). Jeg var dårlig ut uke 14 og sa til alle "å være gravid er oppskrytt". Jeg kastet ikke opp, men var konstant kvalm, hatet mat og alle andre lukter og hadde ikke et liv etter jobb.

Nå er jeg 18 uker (i morgen:) og har hatt det bedre for hver uke som har gått. Jeg er selvsagt sliten etter jobb, men jeg elsker at jeg kan strutte med magen!!!

Jobber i barnehage og det er helt fantastisk hvor glad foreldre blir på mine vegne når jeg forteller at jeg skal ha tvillinger etter prøverør. Selv kjenner jeg ingen, utenom dere, som har vært gjennom ivf, men nå viser det seg jo at veldig mange av de søte små på jobben er resultat etter ivf:)

Nå nyter jeg disse ukene på jobb frem til jeg blir sykemeldt (selvom jeg selvfølgelig har klart å få influensa denne uken:(

Jeg håper vi får med oss alle fra ass. befruktning over hit og at alle får noen fine uker i løpet av svangerskapet!!!!

Ha en fin dag

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...