Gå til innhold

Flaut... Er det bare meg som tisser på meg

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hoster, nyser, kaster opp... så kommer det alltid dråper i trusa... kan til og med nettopp vært på do, de dråpene kommer uansett.. er forskjøla nå så jeg hoster i et sett... skifter truse mange ganger om dagen... tror jeg må begynne å bruke tena lady.. Er det flere som er blitt litt slapp der nede etter man ble gravid??

Fortsetter under...

nei, men det er helt normalt..

men det er kjempeviktig at du gjør knipeøvelser, slipper du at det blir værre..klarer kansje bli helt fin igjen og:)

(alle burde gjøre det for det styrker bekkenbunnen og forebygger også bekkenløsning)

Hei

Tror dette er helt normalt. Vil anbefale de tynneste truseinnleggene til tena. De er veldig bra. Hvis du forklarer dette til legen din så skal man kan få tena på blåresept.

Jeg har samme problemet når jeg er gravid. Virker som om babyen ligger slik at det blir press på blæra. Men jeg bruker alltid truseinnleggene til tena da jeg synes de er de beste.

Knipeøvelser er jo lure å gjøre nå før fødselen (og ikke minst etter fødselen)

Annonse

Hei, nei du har enda en medsøster her :-) Det er ikke noe moro. Jeg klarer som regel å holde meg, men hvis jeg ikke går på do med en gang jeg kjenner at jeg må, så kan det gå galt. Og når jeg nyser og det er en stund siden jeg har gått på do - det er garantert ulykke. Jeg bruker Libresse truseinlegg - synes de holder godt, men siden så mange her har bra erfaring med Tena Lady skal jeg kanskje prøve de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...