Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 har 41 dager igjen til termin... hva om jeg skulle føde nå? hva ville skjedd med babyen da?
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 eller..det jeg prøver å spør om er hva ville konsekvensene vert?
Skilpadden Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Babyene er vel ganske ferdige når du har kommet så langt. Lungene er nok ikke helt ferdigutviklet og det kan ta lenger tid med ammingen, men skulle tro at det går veldig bra.
tuppen og lillemor Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 jeg fikk mitt første barn 9 uker før tiden, han var ikke så stor, så det var vanskelig å amme, det gikk i pumping... han lå 1 mnd på barneklinikken. men gutt nr 2 ble født 4 uker før tiden, og det gikk helt fint, reiste hjem etter 3 dager, det var da vi fikk lov til det, for 7 år siden.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 så om babyen hadde blitt født nå hadde jeg ikke fått reise hjem med han? hvor går grensen for det da?
Skilpadden Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 det kommer vel an på hvor sterk babyen er...
venter nr 2 i april Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Sønnen min kom i uke 34+6. Det gikk greit. Han lå i lys i 2 døgn, var veldig slapp og ville ikke spise. Slet med ammingen i flere mnd. Var på sykehuset i 1 uke, tagg meg til å dra hjem da. Var så sliten av å være der. Fikk reise hjem, men måtte komme tilbake annehver dag i en uke og veie, undersøke etc. Etter det, var jg kun på helsestasjon. Men sønnen min har vært mye dårlig i ettertid. Vanskelig å si om han hadde vært det uansett. Slet mye med magen og gulping. Ellers har han astma og ørebettenelser av og på hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå