Trummelums Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jordmor sa til meg at hun trodde det bodde en liten gutt i magem min siden jeg stort sett har bare tute-mage og hj.rytm ligger på 144-146. Tull sier jeg siden jeg har venninner med en av hvert kjønn og det har vist seg og være ganske så likt
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Rart at JM tipper... Det kan jo like gjerne være jentepuls også...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Er nok ikke til å stole på det der, nei....
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 jeg har født to, snart tre jenter og alle har hatt forskjellige hjerterytmer. Min siste nå, ligger på mellom 140-15, og jeg har vært til mange kontroller. Alle har også sagt at i svangerskap nr 1 og 3 har jeg visstnok hatt guttemage.. Men altså- her kommer jente nr 3 innen (forhåpentligvis) kort tid!
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 ville nok tatt det med et smil men ikke trodd på det.. min har hatt både jente og gutte rytme har nok sikkert en guttemage men ville alikevel ikke stolt på det..
Haddy Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Rart at jordmor sier hva hun tror, min er veldig var på det.. Nå vet jeg at jeg har en guttebaby i magen da, men har såkalt "jenterytme" og "guttemage". Tror det er ganske tilfeldig jeg da men..
**My little Miss drama and I** Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Hun trodde.. det hørtes jo veldig merkelig ut! alle trodde det bodde en gutt i magen min har lav litt spiss mage og hjerterytme på en rundt 140-150 hver gang.. Men etter 3.ul hoss forskjellige jordmødre er det nokk en liten jente ja ,så at hun sier det er jo rein spekulasjon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå