Gå til innhold

Vi har vært på ultralyd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært på ultralyd på Stavanger Universitetssykehus med verdens hyggeligste jordmor + medisinerstudent. Veldig flott opplevelse! Vi fikk forklart masse av hva som ble målt og hvorfor, og lille-barnet lå der så pent på utstilling og viftet litt med armer og bein.. Jeg hadde planlagt å spise noe rett før så det ble mer bevegelse, men det var ingen ventetid så jeg fikk faktisk ikke tid (vi brukte jo 100 år på å finne fram på sykehuset og kom nesten for sent..). Men det gjorde ingenting. Det var så skjønt å se den lille og få høre at alt så bra ut (selv om de kan jo ikke se alt). Idet hun var ferdig og skulle til å ta av maskinen, kom jeg på at vi ikke hadde fått noe spørsmål om kjønn, så jeg skyndte meg å spørre. "Vil dere virkelig vite det?" "Ja...."... og så viste hun oss at det nok kom til å bli en liten jente!! Og terminen ble flyttet to dager, til 19 juli. Så jeg gikk ut i sjokktilstand (og brukte enda 100 år på å finne mor-og-barn bygningen for å ta en blodprøve) for jeg hadde trodd det var en gutt :-) Så det med liten kvalme stemmer ikke på meg i hvert fall, jeg har jo ikke vært kvalm i det hele tatt, og venter en jente! :-)))) Hurra hurra hurra for i dag... får ikke gjort noe særlig her på jobben, sitter bare og ser på de skjønne bildene. Og det var bare 2D forresten, hvis noen lurer på det :-)

Ha en strålende dag alle sammen!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da:) vi var på ul på fredagen vi,og der så de også en liten jente,enda jeg va skråsikker på gutt den her gangen også,hehe..så feil kan man ta!!har heller ikke vært kvalm,men var det heller ikke da jeg gikk med sønnen min:)Jeg fikk også ny termin,bare 3 dager senere enn sist da,10 juli! Kos deg da!!!klæm

Skrevet

Gratulerer med jenta! Saa koselig. Skjoenner godt at dere ser og ser.

Skrevet

Så koselig!!! Vi skal på UL på mandag, både gleder og gruer meg..

Skrevet

Hei.. Vi også var på ul i dag... Hærlig å se den lille...

Vi skal også ha ei jente.. Har ei ifra før som er 9 mnd..

Skrevet

Å, gratulerer så mye med jente! Og at alt ser bra ut. Den er fryktelig lang denne ventetiden for ultralyd. Her pågår nedtellingen for fullt!

Så forresten i en annen tråd at du skal til NY også. GOD TUR! Blir vel litt handling av babytøy til jenta da kanskje?

Fortsatt god og "svevende" dag!

Skrevet

Så flott!!!!

Gratulerer med vel overstått ul :-D

Kos deg masse med opplevelsen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...