Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen :)

Er alt bra med dere? Det må være digg å ha permisjon i dette været!!

Er en smule misunnelig :))

Jeg har akkurat fått vite om et vennepar av oss som også sliter med å bli gravid. De har prøvd i 2 år også, like lenge som oss bortsett fra at vi ikke har prøvd siste 6 mnd...

Han er bestekompisen til min samboer, så nå håper jeg at jeg klarer å overtale samboeren min til å begynne å prøve igjen snart :)

Håper å høre fra deg igjen snart :)

Ha en fin 17.mai!

KLEM

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Elisabeth!

Så koselig å høre fra deg :-) Ja, alt er bra med oss, det er helt fantastisk å ha permisjon i dette knallværet. Jeg koser meg masse, og skulle ønske at tiden kunne stå stille nå....:-)

Jeg håper også du får overtalt samboeren din til å prøve igjen nå. Dere har jo hatt et opphold på noen måneder nå? Går du fortsatt til akupunktur eller? Jeg krysser fingrene for at dere får dere en liten verdensborger snart.

Ellers så mistet jeg min kjære bestefar for litt over en uke siden, og begravelsen var i dag. Kjenner at jeg er sliten langt inn til margen, så det blir ikke lange oppdateringen fra meg.

Håper alt er bra med deg, og du snart har gode nyheter å komme med! Masse babystøv sendes til deg og din kjære :-)

Stor klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei vennen.

Så trist å høre om bestefaren din...Det er alltid utrolig trist å miste noen man er glad i. Jeg vet godt hvordan det er.

Misunner deg veldig som har permisjon og som bare kan kose deg med babyen hele dagen. Det er min drøm også, men nå er den knust.

Jeg går dårlig med samboeren min og meg og jeg tror ikke det er noen mulighet å redde forholdet. Det gikk dårlig med oss i vinter også, men så gikk det plutselig mye bedre, helt frem til nå. Har ikke kranglet og det har ikke skjedd noe spesielt, men man merker jo at det er noe gale. Vi snakker lite sammen og samboeren min jobber veldig mye. Han er enda ikke kommet hjem. Var ingen god idé for forholdet å starte eget firma iallefall.

Blir helt dårlig av å tenke på at jeg skal gjennom et brudd enda en gang. Bare tanken på å selge alt vi eier og bli alene og starte et liv på nytt gjør meg egentlig helt matt. Livsgleden forsvant i helgen når han sa at han ikke visste hva han ville med livet sitt lenger.... Det kom frem når jeg tok opp baby-spørsmålet igjen.

Vi snakket ikke noe mer om det, men vi må vel gjøre det snart. Kan ikke unngå det for alltid.

Jeg må bare prøve å samle alle krefter og komme meg gjennom dette.

Du er kjempeheldig som har mann og barn og et stabilt liv. Du må ikke ta noe for gitt, men det gjør du sikkert ikke. Du må kose deg med den lille og nyte tiden du har med han nå :)

Snakkes sikkert snart igjen. Er nå innom av og til :)

Stor klem fra meg

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei Elisabeth,

Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært innom her, men jeg tenker på deg. Har du fått ordnet opp med samboeren din? Håper dere har klart å holde sammen, og at dere kan starte høsten med nytt mot. Jeg ønsker deg bare alt godt.

Håper å høre fra deg snart.

Mange klemmer fra Camilla

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei igjen,

Jeg gir ikke opp håpet om å høre fra deg :-)

Håper du har det bra, og at vi "snakkes" snart.

Klem

Skrevet

hei dere to. jeg har lest tråden deres og føler at jeg ble veldig engasjert i dere begge. håper det går bra med deg og lillegutten din snoopy og så håper jeg inderlig at elise er blitt gravid. rart hvordan man kan bli så engasjert i noen man ikke kjenner..... krysser fingrene for at dere begge har det bra. :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei :-)

Det er rart hvor engasjert man blir i mennesker man ikke kjenner, og det er vel egentlig bare et tegn på at man er et medmenneske! Jeg koser meg med gutten min, og jeg også håper at Elisabeth snart blir gravid. Men er redd for at hun ikke er her inne lenger.... Gir ikke opp håpet i hvertfall.

Klem

• 1 måned senere...
Skrevet

Elisabeth!!

Jeg gir ikke opp håpet om å høre fra deg. Håper du har det bra, og at du går en hyggelig jul i møte!

Tenker masse på deg!

Klem fra C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...