Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei medruger :-)

Hvordan går det med deg? Har du fått flere symptomer av noe slag?

Jeg har nettopp kommet tilbake fra en ny akupunktur time i dag. Hun ble så glad da hun fikk vite at jeg hadde hatt EL, det var så koselig. Så i dag satte hun nålene på andre steder ettersom hun ikke skulle stimulere eggstokkene. Nå var det livmoren sin tur, mer blodgjennomstrømning skal visst være bra hvis man er blitt gravid, og er man ikke det, så skal det hjelpe på blødningen når det først kommer. Spennende er det uansett.

Når det gjelder symptomer, så er halsbrannen borte, men er fortsatt hoven i underlivet. Har mensmurringer innimellom, og kjenner jeg er sliten i korsryggen. Og kanskje en smule humørsyk..!?

Blir spennende dette her! Ønsker deg en herlig helg i det fine været. Vi skal ha overnattingsbesøk av to av kusinene til datteren vår, så i helgen blir det mye liv i leiren :-)

Mange klemmer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi...så spennende!!

Har du tenkt på når du skal teste? Skal du vente til ikm?

Jeg har egentlig ingen symptomer. Er vel kanskje litt tidlig, er jo bare 4 dager siden EL. Men jeg har en del innbilte symptomer da...hehe. De kommer og går :))

Nei jeg tør ikke å ha forhåpninger enda. Og uansett om det hadde klaffet nå, hadde jeg nok bare vært livredd for å miste igjen.

Hvor mye må du egentlig betale for akupunkturen? Det er ganske fasinerende at det kan ha så bra effekt.

Ha en kjempefin helg da! Hørtes kos ut med overnattingsbesøk. Jeg har også lyst på litt mer "liv i leiren" :))

Klem fra meg

Skrevet

Hei igjen du,

Hatt en fin helg? Gjort noe spennende? Vi hadde som sagt besøk av to småjenter (kusiner), og det var veldig koselig. Merker godt forskjellen på en og tre barn!! Lydnivået var et par hakk høyere enn vanlig. Tør ikke å tenke på hvis det hadde vært tre gutter! Men det var kjempe koselig, og de storkoste seg.

Ellers så testet jeg i går da, med CB digital. Klarte ikke vente lenger, men den ble jo selvfølgelig negativ da... Hmm, lurer virkelig på hva som skjer i kroppen. I går fikk jeg også kjempe ømme pupper, og mensmurringene kommer og går. Så jeg tror vel egentlig det TR på gang. Har ikke fått svar på blodprøvene ang EL, men skulle ringe tilbake i morgen. Så da er det bare å vente og se. Hvis jeg ikke får TR på fredag, så kommer jeg til å ta en ny test. Hvis jeg derimot får TR så er det ny runde med trippel pergo. Herregud, jeg gruer meg til den.

Hvordan går det med deg? Kjenner du noe liv og røre i underlivet? Betaler forresten 380 kr gangen for akupunktur, men det er virkelig verdt det. Hadde kjempe menssmerter på fredag, og det var fordi hun økte blodgjennomstrømningen i underlivet sa hun. Skal tilbake igjen på onsdag.

Klem fra meg

Skrevet

Hei på deg igjen :)

Jeg har hatt en helt ok helg. Har tatt et par ekstravakter på jobb, så det har ikke skjedd så mye spennende. Samboeren min har vært på noe jobbarrangement i helgen, så da fant jeg ut at jeg like godt kunne tjene noen ekstra kroner jeg også :)

Kan tenke meg at det er litt forskjell på 1 og 3 barn ja...hehe. Når jeg har besøk av to av nevøene mine på 3 og 4 år er det helt texas. De bråker noe helt vanvittig egentlig!! Håper derfor at jeg får jente først når jeg får...hihi.

Har ikke du ikm i morgen? Isåfall trenger det ikke å ha noen som helst betydning at du testet negativt i går. Jeg krysser fingrene for positiv test på fredag! ;)

Ikke lett å tyde symptomene når de er ganske like både når det gjelder TR og graviditet.

Jeg har egentlig ingen symptomer på verken det ene eller det andre ennå. En uke igjen til ikm, så jeg begynner vel å spotte snart :(

Har jo begynt 4-6 dager før ikm de siste pp'ene og det er noe DRIT! Hehe... Jammen er det mye vi må stri med.

Tror du gjør lurt i å fortsette med akupunktur. Det høres jo virkelig ut som det skjer noe. Utrolig at noe så "enkelt" kan ha effekt :)

Du får gi meg en oppdatering når du har fått resultatene etterblodprøvene da. Er spent på å høre!

Ha en fin kveld.

Mange klemmer

Skrevet

Hei!!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.....Jeg har hatt veldig mange sterke symptomer de siste dagene, og i dag klarte jeg ikke vente lenger. Jeg tok en gaviditetstest, og den var positiv!! Jeg kan nesten ikke tro det! Har brukt noen timer nå på å la det synke inn. Er selvfølgelig veldig redd ettersom det er så tidlig enda, for alt kan jo skje dessverre. Var hos akupunktøren igjen i dag, og hun kan fortelle at når man har høye verdier med hcg og progesteron tidlig i svangerskapet, så har man statistisk sett mindre sjanse for en sa. Jeg har høye verdier av progesteron (ble målt i forrige uke hos gyn) og må tydeligvis ga mye hcg i kroppen ettersom testen slo ut i dag, 2 dager før IKM.

Føler at jeg sniker i køen nå, foran deg. Jeg skulle så gjerne ønske at vi begge kunne glede oss over voksende mager. Må allikevel få be på mine knær om at du bestiller deg en akupunktur time. Jeg er hellig overbevist om at det har hjulpet meg! Jeg skal fortsette å gå hos henne nå to dager i uken, hvor hun skal sette nåler for å styrke morkake og livmor (redusere risiko for sa/ma). Jeg håper av hele mitt hjerte at en liten spire sitter for deg snart også. Kanskje det har klaffet denne pp med deg også?!

Mange klemmer fra en forvirret men lykkelig Camilla

Skrevet

Nei så FANTASTISK!!! Gratulerer kjempemasse!

Jeg må bare si at jeg ikke er misunnelig eller sur i det hele tatt fordi dere har lykkes. Jeg synes det er kjempeflott!! :))

Jeg har jo hatt det på følelsen hele tiden etter du fortalte om symptomene dine...

Hvis ikke jeg lykkes denne mnd heller, skal jeg ikke stusse med å bestille akupunktur :))

Hva lå progesteronnivået ditt på? Vet du det?

Nå må du også ramse opp alle symptomene dine (hvis du gidder) hehe..

Jeg merker fremdeles ingenting. Har hatt litt lett hodepine i noen dager + litt vondt i puppene innimellom, ellers ingenting. Tror ikke det har noen sammenheng. I gårkveld hadde jeg litt mensmurringer også, så da begynner jeg nok å spotte snart :(

Men da blir det GARANTERT akupunktur neste!!

Hvor mange ganger har du vært på behandling nå??

Det må føles helt fantastisk at du har klart det nå!! Jeg husker følelsen når jeg fant at jeg var gravid i fjor. Helt uvirkelig egentlig...

Har du regnet ut når terminen blir? Blir vel i romjulen kanskje??

Ønsker deg MASSE MASSE lykke til. Ta godt vare på den lille spiren!

Håper du ikke forsvinner herfra selv om du har lykkes :)))

Stor klem fra meg

Skrevet

Kjære deg,

Tusen takk skal du ha! Jeg svever litt på rosa skyer nå :-) Jeg har vel hatt et lite håp lenge, men ikke helt turt å ta det innover meg før jeg fikk det bevist.

Nei, lykkes du ikke nå, så er det akupunktur for deg også.

Progesteron nivået mitt lå på 36 forrige onsdag (7 dager etter positiv EL test) og 39 på fredag i forrige uke. Selvfølgelig skal jeg ramse opp symptomene min, synes det er kjempe koselig at du spør jeg :-) Ca. 5 dager etter den positive testen, fikk jeg voldsomme smerter i underlivet. Egentlig veldig likt vanlig TR smerter. Samt at jeg kanskje følte meg litt nedstemt uten grunn, hvis du skjønner? Så gikk smertene over igjen, men allikevel har den nedre delen av magen vært veldig hoven. Kjempe oppblåst på kvelden. Så i helgen begynte jeg å få smerter i puppene og i brystvortene. Og siden søndag kan jeg sverge på at jeg har sett at brystvortene har fått en mørkere ring rundt. Det var da jeg begynte å håpe veldig.

Var og tok min fjerde behandling i dag faktisk, så det har gått veldig fort. Men hun påstår at hun klarer å "kurere" de fleste. Du har jo EL hver måned, men hun kan være med på å styrke EL og sørge for at egget fester seg når det først blir befruktet. Har forresten samboeren din testet svømmerne sine? Jeg tror dere lykkes snart, du har jo klart å bli gravid en gang!! Tror også at du har hundrevis av stresshormoner som er med på å klusse til ting. Men jeg skal ikke være den som forteller deg at du skal slappe av og tenke på noe annet, for jeg vet at det er så mye lettere sagt enn gjort.

Det føles helt fantastisk, det kiler i magen hver gang jeg kommer på det. Dog, så kjenner jeg at jeg ikke klarer å slippe jubelen helt løs før om noen uker. Det kommer til å gå sakte.... Har bare prøvd å komme frem til terminen på babyverden, og de mener at terminen er 29. desember. Koselig med baby til jul. Håper den sitter.

Tusen takk kjære deg. Jeg skal ikke forsvinne herfra. DU er faktisk den jeg har "pratet" med under hele denne perioden, og jeg håper vi kan ha kontakt videre.

Krysser fingrene for deg, og lov meg at du holder meg oppdatert.

Kjempe klem til deg

Skrevet

Ååå...du er bare SÅ heldig :))

Jeg blir jo veldig nysgjerrig på hva oppskriften er selvsagt og jeg har jo skjønt at akupunkturen sikkert skal ha noe av æren...

Husker du når dere hadde sex iforhold til EL?

Vi hadde nemlig bare dagen før EL og på selve EL-dagen. Er litt redd for at det kanskje var litt for lite. Problemet er bare at sambo mister lysten når det er snakk om "tvangspuling" hehe...men men.

Han testet forresten svømmerne sine for ca et år siden og de var helt fine :) Han måtte teste før jeg fikk Pergo.

Du hadde utrolig mange og tydelige symptomer da! Jeg hadde helt andre symptomer da jeg ble gravid ifjor; oppblåst, lett hodepine, veldig trøtt, tisset ofte, frøs hele tiden, økt apetitt og tørste.

Så langt har jeg som sagt ikke merket noe, men det er jo ennå 5 dager igjen til ikm.

Har ingen forhåpninger denne pp'en heller, men en dag må vi nå lykkes for jeg håpe :))

Håper vi snakkes igjen snart.

Du må ha riktig lykke til :) Unner deg virkelig denne spiren :)))

Mange klemmer

Skrevet

Hei igjen,

Ser ut som det ikke går den rette veien for meg. Jeg begynte å blø i går, og har voldsomme menssmerter nå. Så det ser ut som det blir en sa for meg også :-( Kommer tilbake igjen til deg senere, nå må jeg bare få dette ut av kroppen først. Tror du det kommer til å ta lang tid før det er over? Kan jeg regne med at det er over på et par dager?

Takk for svar...

Mange klemmer fra meg

Skrevet

NEEEI!!??!

Nå fikk jeg helt gåsehud og tårer i øynene....

Det høres ikke bra ut, men det trenger jo ikke bety noe. Det er en god del som blør uten å miste. Får håpe du er en av de...

Har du tatt kontakt med lege? Det er vel kanskje ikke så mye de kan gjøre fra eller til, men hvis du fortsetter å blø må du vel inn på kontroll vil jeg tro?

Jeg fikk ikke komme på kontroll etter jeg mistet og var veldig misfornøyd med det. Hun sa at det ikke var nødvendig dersom jeg ikke blødde mye og lenge etterpå og hadde mye smerter. Husker at jeg hadde et sterkt behov for å få vite om alt var kommet ut og at det så ok ut innvendig etterpå.

Min SA begynte med brunlig utflod med koagler som etter ca et døgn gikk over til frisk blødning. Hadde rier i 2 1/2 time før det var over. Blødde ikke så mange dager etterpå.

Føler virkelig med deg nå....

Her har TR satt inn for fullt i dag etter 3 dager med spotting. Da er det nye pergokur + akupunktur hvis jeg får time litt raskt.

Skal krysse alt jeg har for at det går bra med deg :)

Venter på oppdatering fra deg når du orker...

STOR trøsteklem fra meg

Skrevet

Hei vennen, hvordan går det?

Har du blødd noe mer?

Tenker på deg....

Mange klemmer

Skrevet

Hei vennen,

Ja, jeg blør enda. Mer i dag, og med mer koagulert blod. Er så langt nede nå, så har vel nådd bunnen tror jeg :-( Ringte til gyn i dag, og har fått time til kontroll på torsdag. Regner med at kroppen har klart å ordne opp helt til da. Har også mistet alle graviditetssymptomene, og det har skjedd bare siden i går. Like greit egentlig, for da er jeg ikke gravid lenger. Tusen tanker i hodet, har jeg gjort noe for å fremprovosere osv. Vet at det er helt irrasjonelle tanker, som ikke fører noe godt med seg. Men det er vel en prosess man må igjennom. Er selvfølgelig helt inneforstått med at det beste er å miste når det ikke er liv laget i utgangspunktet. Trist er det allikevel. Mannen min har vært hjemme fra jobb med meg i dag, så vi har sørget sammen.

Det jeg lurer på nå er om kroppen trenger hvile før vi fortsetter å prøve. Eller om jeg kan begynne på nye pergokur. Kjenner nå at jeg er livredd for å miste igjen. Enda jeg var heldig som mistet såpass tidlig. Hadde allikevel rukket å venne meg til tanken, og begynt å glede meg. Hvordan klarte du å komme deg igjennom dette? Faktisk så er det bedre å ikke klare å bli gravid i det hele tatt spør du meg, enn å oppleve dette. Få gleden i en stakkars uke, for så å miste alt.

Takk for omtanken Elisabeth. Det ser ut som om vi skal følge hverandre et lite stykke til. Neste gang SKAL vi klare dette begge to, og da i 9 mnd!!

Mange klemmer fra Camilla

Skrevet

Kjære Camilla.

Det er så trist å lese dette. Jeg sitter her med øynene fulle av tårer nå. Jeg vet så godt hvordan du har det.

Du er heldig som har en mann som tar seg så godt av deg :)

Min samboer forsvant på jobb rett etter jeg hadde hadde hatt den siste "rien". Jeg tror rett og slett ikke han visste hvordan han skulle reagere... Jeg følte meg helt tom når jeg var alene igjen. Lå i sengen og hulket i timesvis.

Det er en liten trøst at det skjedde såpass tidlig. Jeg tror det blir verre og verre jo lengre du er kommet. Det er vel logisk også...

Men det er jævlig uansett. Jeg tror det er normalt å prøve å finne en forklaring på hvorfor det skjedde, om det er noe man har gjort osv.

Det er tross alt veldig vanlig å miste og nesten alle mister en gang iløpet av livet har jeg lest, men mange mister så tidlig at de ikke vet at de er gravid engang. Vi med pcos har også litt større riskiko for SA.

Jeg begynte med ny pergo-kur rett etter SA'en min. Hadde ikke fått spurt gyn om det var greit før jeg begynte, men da jeg snakket med henne senere, sa hun at jeg burde vente litt før jeg tok ny kur. Da var jeg jo allerede ferdig, men sa ingenting om det til henne...

Jeg ville prøve igjen med engang. Følte at jeg ikke hadde noen tid å miste, men det er kanskje best å vente til neste gang du får mensen før du tar pergo igjen. Du må gjøre det som føles riktig for deg :)

Forresten så har mine sykluser stabilisert seg på 27-35 dager etter at SA'en min i sept-06. Veldig merkelig, men det hjelper visst ikke på å bli gravid likevel...

Håper at det går fort over med deg nå, slik at du kan begynne å se fremover. Husk at det ikke er noe du kunne ha gjort fra eller til og at det tross alt er bra at kroppen ordner opp når noe er gale...

Du må bare spørre meg hvis det er noe du lurer på. Jeg er bare glad for å være til hjelp :)

Synes det er kjempetrist at det måtte ende slik for deg, men jeg håper at både du og jeg klarer det neste gang vi blir gravide :)

Jeg har bestilt time til akupunktur i dag. Er veldig spent på hvordan det blir... Har fått anbefalt en her på bim, så jeg håper hun gjør underverker :)

Ta godt vare på deg selv i disse dager, så snakkes vi snart igjen :)

Mange trøsteklemmer fra Elisabeth

Skrevet

Hei du,

En liten oppdatering fra meg. Jeg var hos gyn på torsdag, til kontroll. Gruet meg veldig, og var nok fortsatt veldig utafor. En misforståelse blant kontordamene, den ene begynte å måle blodtrykk og vekt. Samt tok blodprøver. Tenkte ikke så mye på det, annet enn at, jeg synes det var veldig omstendig bare for en sa. Så fikk jeg komme inn til gyn, som undersøkte meg. Det var helt ubeskrivelig vondt, kanskje mest psykisk. Heldigvis så ser det ut til at kroppen ordner opp på egen hånd. Alt så veldig bra ut, og jeg skal tilbake igjen 8. mai for enda en sjekk. Og da skal vi ta stilling til hvor veien går videre. Om jeg kan begynne på ny hormonkur. Da jeg var ferdig hos henne, hadde kontordamene skjønt at de hadde tatt feil. De trodde jeg var gravid til min første kontroll, ikke at jeg holdt på å spontanabortere. Stakkars damer, de var så lei seg. Endte med at jeg slapp å betale for timen.

Hvordan går det med deg? Har du hatt din første akupunkturtime? Jeg skal ha ny time på mandag. Tror fortsatt at det har noe bra for seg, selv om det gikk galt denne gangen. Håper jeg slipper å oppleve dette en gang til....

Ønsker deg en god helg, og håper vi prates snart igjen.

Mange klemmer fra meg.

Skrevet

Hei vennen :)

Hvordan går det med deg?

Godt å høre at alt så bra ut etter SA'en, men det hørtes jo ikke noe særlig kjekt ut at kontordamene behandlet deg som om du skulle være gravid...

Jeg opplevde noe lignende etter min SA. Da hadde kontordamen skrevet i notatene at jeg var gravid og gyn skjønte ingenting, fordi hun trodde ut i fra papirene at jeg var blitt gravid igjen etter jeg hadde mistet og at jeg var 3 uker på vei. Det var utrolig frustrerende.

Jeg har forresten bestilt time til akupunktur ja. Skal på torsdag. Både gurer meg og gleder meg. Skal bli godt å komme igang. Har hatt en ny pergokur også nå. Siste dag med tabletter i dag. Har på en måte gitt litt opp at jeg noengang kommer til å bli gravid på denne måten, men det kan jo skje et mirakel :)

Håper virkelig at vi snart lykkes, både du og jeg :))

Synes vi fortjener det :)

Ha en fin dag, så snakkes vi plutselig.

Stor klem

Skrevet

Hei vennen,

Hvordan går det med deg? Hva synes du om din første akupunktur behandling? Med meg går det bedre, sluttet å blø forrige helg, og har denne uken hatt mye å styre med ifm at mannen min fyller 30 år! Vi har hatt familieselskap, og skal ha fest med venner i morgen. Jeg gleder meg til det. Han fikk også fallskjermhopp av bestekameraten sin, og vi var med og så. Det så skikkelig kult ut, nesten så jeg fikk lyst til å prøve selv :-)

Jeg skal ha kontrolltime hos gyn på tirsdag jeg da, så da skal vi se om jeg kan begynne med pergo igjen. Er usikker på om jeg orker, for det har vært litt mye i det siste. Vi får se!

Håper alt er bra med deg. Vi snakkes snart igjen!

Klem fra meg

Skrevet

Hei Camilla :)

Så bra at det begynner å normalisere seg for deg. Det er sikkert greit å ha litt andre ting å tenke på, så du slipper å gå å dvele ved det som har skjedd. Du må huske at du ikke trenger å gå igang med ny pergokur før du føler at du orker. Hvis du vil ha pause fra prøvingen, så må du gjøre det. Jeg tror det er mange som ikke orker å begynne på 'an igjen med engang, mens andre, slik som meg, ikke klarer å vente :)

Det er opp til deg hva du vil gjøre...

Så morsomt at mannen din fikk fallskjermhopp da!! Det fikk nemlig samboeren min også til 30-års dagen. Så kjemegøy ut og litt skummelt. Han var litt nervøs før han skulle opp, for rett før var det en som kræsjlandet litt og knakk begge beina. Gikk heldigvis bra med sambo og han syntes det var helt rått!! :)

Gikk forresten over all forventning på akupunkturen i går. Hun jeg var hos virket veldig hyggelig og flink. Var på dag 11 i går når jeg begynte og det var visst "helt perfekt" som hun sa :) Skal tilbake på tirsdag.

De nålene hun satte i øret var forferdelig vonde, ellers så gikk det helt fint :)

Følte meg litt rar i magen i gårkveld når jeg hadde lagt meg og i dag er det akkurat som jeg har EL-smerter på venstre side. Er sikkert tilfeldig og dessuten kan det jo være pergoen også som gjør det...

Hvordan merker du det på kroppen etter akupunkturen?

Er fryktelig spent på om det kommer til hjelpe :)

Lykke til med feiringen i kveld da!

God helg, så snakkes vi igjen snart.

Mange klemmer

Skrevet

Hei du,

Da kommer det en liten oppdatering fra meg :-) Jeg har vært hos gyn i dag, og alt ser veldig bra ut. Allikevel skal vi vente fremtil ca. 25 mai, for at kroppen skal få hvile etter det den har vært igjennom. Så begynner jeg på Provera for å få TR, og så rett på trippel pergokur. Så da, etter planen, skal jeg få EL og eventuelt TR rundt i slutten av juni. Og har det ikke skjedd noe til da, blir søknaden til Rikshospitalet sendt. Da vil gyn søke rett på ivf, og ikke assistert befruktning. Så godt å vite at jeg bare må ha en siste kur til.

Hvordan går det med deg da? Du har vel hatt EL nå du da? Spennende å se om det klaffer denne gangen da ettersom du også prøver akupunktur. Jeg pleier også å få noen rare tak i magen på kvelden samme dag som jeg har vært til behandling, så du er ikke alene om det :-) Jeg skal tilbake igjen dit i morgen jeg da. Tenker å gå til henne nå frem til juni, og så ta en pause hvis det blir til at vi skal begynne med ivf.

Helgen var forresten super bra, det var godt å få tankene over på noe annet for en gangs skyld. Nå er det eksamen om tre uker, så det blir hektisk fremover. Kanskje like greit å ikke begynne på noe mer før alle eksamner er avlagt.

Håper du har det bra kjære deg :-)

Klemmer fra meg

Skrevet

Hei igjen,

Går det bra med deg? Blir litt bekymret når du ikke har svart...hihi...sånn er det med Internett, men forventer svar helst med det samme.

Håper alt er bra med deg og at du har gode nyheter ;-)

Klem fra meg

Skrevet

Hei vennen,

Dytter denne opp jeg, og håper på snart å høre fra deg :-)

Klem fra meg

Skrevet

Hei Snuppa :)

Sorry at jeg er så treig med å svare. Har ikke vært her på noen dager nå.

Det er ikke så mye nytt her. Har hatt 3 aku-behandlinger nå, men føler ikke at det skjer noe. I dag er jeg på dag 22 og jeg har ennå ikke fått positiv EL-test. Begynner å lure på om jeg kanskje har gått glipp av den. Men det er jo selvfølgelig mulig at jeg ikke har hatt EL ennå også.

Har ikke så mange bivirkninger av Pergoen denne mnd heller. Sist var det jo skikkelig gale, men det eneste jeg merker nå er litt verking i puppene innimellom.

Synes det er litt irriterende at EL kommer så seint når jeg går på Pergo. Forige mnd, da jeg ikke hadde tatt pergo på 2 mnd, fikk jeg positiv EL-test på dag 15. Det er jo mye bedre enn slik det er nå....

Kan ikke gjøre så mye annet enn å vente og se...

Godt å høre at alt så bra ut hos deg da. Synes det er utroli mange som blir gravide mens de venter på ivf. Får håpe det gjelder deg også :))

Vi skal prøve frem til august før det blir søkt om ivf. Har bare en pergo-kur igjen jeg også da :)

Er alt bra ellers da?

Skulle du ha eksamen nå, eller er du ferdig kanskje?

Vi snakkes igjen snart :)

Klem fra meg

Skrevet

Hei du :-)

Det var ikke meningen å mase på deg siste, men kjente bare at jeg ble litt bekymret da jeg ikke hørte fra deg på en stund.

Hvordan går det med EL-testing, IKM og hele pakken? Føler du at akupunktur hjelper noe mer nå? Jeg synes det hjelper veldig, ikke bare mot ufrivillig barnløshet, men også mot stress og humøret mitt generelt har bedret seg etter at jeg begynte med det. Tok blodprøve hos gyn forrige mandag for å sjekke om jeg har hatt EL, men de var stengt på fredag, så jeg fikk ikke svar på prøven. Men dersom jeg har hatt EL, er IKM i dag eller i morgen. Symptomer, murringer og ømme bryst, så denne gangen tror jeg faktisk at jeg får TR. Men det er helt greit, jeg har så mange andre ting å tenke på når det gjelder eksamen. Jeg har første om en uke, og så to eksamner til i de to påfølgende ukene etter det.

Håper alt er bra med deg! Hadde du forresten en fin 17. mai feiring? Det hadde vi, så på tog og var med på lekene på skolen etterpå. Hos mamma og spiste lunsj på dagen, og på kvelden var det gatefest i nabolaget.

Klem fra meg :-)

Skrevet

Hei igjen :)

Da var jeg ferdig med jobbehelg. HERLIG! Er akkurat kommet hjem fra nattevakt nå.

Jeg har også ikm i dag, men begynte å spotte på lørdag. Da er vi vel helt likt i syklusen vi nå da??

Er du forresten sikker på at symptomene skyldes TR? ;))

Jeg har ingen mensmurringer enda, men det kommer vel når jeg begynner å blø skikkelig. Det er noe drit at det aldri skal klaffe... Merker at jeg er mye mindre besatt av å bli gravid nå. Føler nesten at jeg har gitt litt opp. Merker ingen forandring etter akupunkturen så langt, men har bare vært 3 ganger. Får håpe at det kan hjelpe hvis jeg prøver litt til. Har litt lite penger for tiden, så det passer egentlig utrolig dårlig med akupunktur nå sånn sett, så kanskje jeg må vente en mnd før jeg prøver igjen. Reiser på ferie om en uke også...

Jeg vet forresten heller ikke om jeg har hatt EL denne mnd. Fikk ikke positive tester iallefall.

Det hørtes jo kjekt ut med gatefest på 17. mai da! :)

Vi sov lenge den dagen og var bare hjemme og slappet av. Det er jo egentlig barnas dag, så jeg synes ikke det er så spennende når du ikke har barn ;) Hadde besøk på kvelden og det var koselig.

Kjenner jeg begynner å bli litt trøtt nå, så jeg får vel krype under dynen.

Skriv igjen snart da! :)

Ha en strålende dag!

Klems

Skrevet

Hey! Hvordan går det med deg?

Fikk du TR eller har du gledelige nyheter?? ;-)))

Jeg er ferdig med TR nå, så da er vi snart igang med prøvingen igjen. Har mest lyst å bare begynne rett på prøverør nå. Er så lei av at det aldri skal klaffe :(

Reiser til Bulgaria i morgen, så jeg vet ikke om jeg kommer til å EL-teste før jeg kommer hjem igjen (om en uke). Vi får se.

Du må ha en fin uke, så gir jeg en lyd når jeg er tilbake :))

Klem fra meg

Skrevet

Hey you!

Jeg fikk ingen av delene faktisk!! Hahaha, at det er mulig. Viser seg at det ikke var noe EL på denne jenta allikevel. Så nå har jeg begynt på Provera, og skal starte på min trippel Pergokur om en ukes tid. Er superlei selv, og merker nå at jeg er mindre her inne enn tidligere. Men så koselig å høre fra deg da :-)

Du må ha en strålende uke i Bulgaria, kanskje du endelig klarer å slappe av? Hjelper ofte å komme seg litt unna livet hjemme. Håper dere får en strålende tur. Du må fortelle masse når du kommer hjem igjen.

Vi snakkes snart! Mange klemmer fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...