Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne en ny tråd, for den andre begynte å bli litt lang. Hvordan gikk det hos gynekologen i går? Har du hatt EL? Hvordan har du det ellers? Er vel ikke så lenge til IKM?

Jeg har kjempe vondt i skuldrene, og hodet (kan være stress på jobben, men alt relateres jo til Pergo om dagen). Ellers kjenner jeg ikke så mye. Skal vel ha EL i løpet av uken. Tenkte kanskje jeg skulle begynne å teste på onsdag eller torsdag (dag 12/13). Hva mener du? Jeg har også kjøpt inn CB digitale tester. Var hos gynekologen min i går jeg også, men det var bare for å ta blodprøver.

Jeg jobber forresten innen regnskap/økonomi jeg da. Spennende, men alltid mye å gjøre. I tillegg videreutdanner jeg meg på BI. Så fritid er en mangelvare for tiden. Men godt å ha andre ting å tenke på allikevel.

Håper alt er bra med deg. Ha en fin dag videre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så bare at det var snakk om pergo, jeg fikk resept på det i dag, men er på dag 7 i syklusen og lurer på om det er for sent å begynne denne syklusen da?

Skrevet

Hei Eira. De sier jo at man skal begynne på Pergo mellom dag 3 og 5, så jeg vil tro at det kanskje er litt sent å begynne på dag 7. Ville hørt på apoteket eller med legen for sikkerhets skyld :)

Lykke til!

Skrevet

Hei,

Jeg mener å ha lest at Pergotime skal man begynne på mellom dag 3 og 5 i syklusen, ettersom de beregner en syklus til å være gjennomsnittlig 28-31 dager.

Jeg ville kanskje ventet hvis jeg var deg, nettopp fordi Pergo er et legemiddel som skal brukes med forsiktighet. Det står beskrevet på pakningsvedlegget at man heller ikke bør ta for mange kurer etter hverandre.

Men du kan jo for sikkerhetens skyld ringe til legen din og dobbeltsjekke da?

Håper det ordner seg og at du får begynt med en gang :-)

Skrevet

Hei Elise,

To sjeler og samme tanke :-)

Sprøtt! Ser ut som vi har samme oppfatning i hvertfall!

Skrevet

Hmm..jeg hadde syklus på 38 dager nå sist, kan det ha noe å si til eller fra?

Skrevet

Heisann :)

Det gikk greit hos gyn i går. Var inne hos henne i over 30 min og det er ganske lenge. Fikk spurt om mye jeg lurte på og følte at hun tok seg litt tid til meg for en gangs skyld. Tidligere har det bare vært rett inn og ut...

Tok ingen prøver da hun mente at jeg nesten helt sikkert hadde hatt EL siden jeg hadde positive EL-tester på ondag og torsdag.

Når hun tok UL av livmoren sa hun at den så helt perfekt ut med fin slimhinne og at alt lå til rette for at egget kunne feste seg.

Hun mente også at det var et godt tegn at jeg hadde bivirkninger av pergoen.

Må prøve å jekke meg ned igjen et par hakk for jeg vil jo ikke ha for høye forhåpninger. Har hatt det så mange ganger og blitt skuffet.

Er fremdeles kvalm hver dag, men det kommer og går litt iløpet av dagen.

Hvis jeg var deg tror jeg at jeg hadde begynt å teste på dag 12, for sikkerhets skyld :) Jeg begynte på dag 10, men det er nok ikke nødvendig å begynne SÅ tidlig.

Mange for EL mellom dag 16-20 på Pergo og noen enda senere også.

Jeg hadde positiv EL-test på dag 19 og 20.

Artig at vi ligger så likt i syklusen (bare ca 1-2 uker mellom oss) og kan følge hverandre :)

Jeg har forresten ikm neste helg, så det er leeeenge til enda :(

Lykke til med testingen! :))

Skrevet

Hehe...ja det var snodig :)

Vi har nok lest det samme...

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe å si, men det kan jo hende. Har du blødd like kraftig siden du begynte på siste mens? Eller spottet du mer i begynnelsen? Det er noen som regner dag 1 fra første dag med skikkelig blødning, men jeg ville hørt med noen andre i tilfelle.

Jeg er ingen ekspert, men vet nå litt :)

Skrevet

Glemte å si at jeg spurte gyn om prøverør, men hun sa at hun ville at jeg skulle prøve lenger med Pergotime siden jeg hadde blitt gravid av de en gang. Hadde det ikke skjedd noe før august skulle jeg ringe henne å få time til å bestille prøverør, men hun sa at hun ikke trodde at det kom til å bli nødvendig....

Håper hun har rett :)

Skrevet

Hei Elise,

Unnskyld sent svar... Godt med noen gode nyheter! Gyn hadde vel aldri sagt det hun gjorde hvis ikke hun var sikker! Du skal se den sitter snart, og da får vi håpe den klorer seg fast! Det viktigste er jo at du kan bli gravid, da har man kommet et godt stykke på vei.

Det er godt å ha en å prate med som er i samme situasjon, for det er ingen som kan sette seg inn i hvor tøft dette er psykisk, med mindre man er midt oppe i det selv. Det er jo liksom en menneskerett å få barn, og da føles det så meningsløst når man ikke får til dette! Jeg har gått fra å ha super mange bivirkninger, til å ikke ha noen.. :-( Ikke finner jeg noe EL heller. Testet på tirsdag og i går, men det var negativt gitt. Så jeg fortsetter testingen. Et stort minus denne uken, er at mannen min drar bort i helgen, så da blir det litt vanskelig å treffe dersom jeg skulle få EL da. Men men, må bare prøve å ikke tenke så mye på det.

Jeg må jobb videre, men håper vi prates i løpet av helgen! Hvis ikke får du ha god helg.

Skrevet

Heisann...tror ikke du trenger å ta det så tungt at du ikke har fått EL enda. Er du ikke bare på dag 12-14?

Du får ofte EL senere med Pergo vettu, så kanskje den kommer en gang etter dag 16.

Kjipt at mannen din reiser bort i helgen da. Man vet jo aldri når EL kommer...

Min sambo var også borte når jeg hadde EL. Han skulle egentlig reise dagen etter jeg fikk positiv el-test, men jeg overtalte han til å utsette det en dag. Hadde sex de to dagene jeg hadde positiv el-test, så det er jo ikke sikkert at det var nok, men håper jo det :)

Du får bare fortsette testingen til det blir positivt!

De to siste dagene har jeg også fått mindre bivirkninger... Er på dag 27 i dag, men har ikke ikm før neste helg pga forsinket EL. Er fremdeles litt kvalm hver dag, men puppene er ikke så ømme lenger.

Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn.

Er jeg blitt gravid nå, så skal vel egget feste seg i disse dager, men merker ingenting. Begynner å bli litt pessimistisk, men det er slitsomt å håpe og håpe hele tiden og så skjer det ingenting.

Blir heller VELDIG glad dersom det viser seg å ha klaffet :))

Ha en fin kveld og god helg!

Satser på vi "snakkes" mer i helgen :)

Jeg er stort sett innpå her hver dag for tiden....hehe. (huff).

Skrevet

Hei Elise,

Jeg driver og tester for EL, men finner ingenting. Hver eneste test jeg tar blir negativ. Allikevel hadde jeg EL slim fredag og lørdag, men ingen positiv test. Skjønner ingenting jeg :-( Er på dag 17 i dag jeg da, så jeg henger et par uker etter deg :-)

Mannen min var bortreist fra torsdag til søndag, så hvis jeg hadde EL i helgen, så ble det nok ingen klaff på oss. Selvom vi rakk å gjøre det torsdag kveld og søndag kveld. Hva tror du?

Hvordan går det med deg? Kjenner du noen symptomer? I tilfelle hvilke? Når tør du prøve å teste?

Nå må jeg få lille prinsessen i seng.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Heisann :)

Har du funnet EL nå? Du er på dag 19 i dag, sant?

Jeg fikk positiv EL-test på dag 19 og 20, men noen får senere enn det også. Så lenge du har el-slim, så ville jeg bare kjørt på for sikkerhetsskyld ;) Har hørt at det ikke alltid gir utslag på EL-testene...

Det bør holde, dersom dere hadde sex på torsdag + søndag i teorien ihvertfall, siden sædcellene kan leve i opptil 5-6 døgn inni deg ;)

Jeg er ganske deprimert i dag. Begynte å spotte i går (brunlig på farge). Og det var 3 dager før ikm!! Orker ikke tanken på at jeg skal lite med korte lutealfaser også i tillegg til alt det andre :((

Er for sent til at det kan være festeblødning også, så jeg kan ikke trøste meg med det heller...

Er så lei av at det ALDRI klaffer :(

Får håpe du er heldigere.

Skal ikke sette meg ned å grine før mensen kommer for fullt, men iht. murringene, så er den nok like rundt hjørnet...*sukk*

Blir spennende å følge med hvordan det går med deg :)

Håper du skriver tilbake snart :)

Klem

Skrevet

Hei igjen :-)

Jeg skjønner godt at du blir deprimert av dette, det er en enorm belastning for kropp og sjel. Men er du sikker på at det er mens som er på vei? Må innrømme at jeg ikke kan så mye om spotting og festeblødning? Hva er forskjellen? Jeg er nettopp kommet inn i alt som har med eggløsning å gjøre jeg :-) Det begynner jo å bli noen år siden jeg fikk datteren min, og jeg var jo ikke forberedt i det hele tatt på å bli gravid, så derfor la jeg heller ikke merke til noe symptomer den gangen. Bortsett fra at jeg fikk veeeeldig ømme bryst, men det var jo allerede fra jeg var 4-5 uker på vei.

Hvis du er så uheldig at det ikke klaffer nå (vi satser på det har klaffet til det motsatte er bevist), så ville jeg prøvd en kur til, og så eventuelt oppsøkt en annen gynekolog. Synes kanskje det er litt lenge å vente til august før de skal gjøre noe mer. Hva med assistert befruktning da? At man hjelper til med befruktningen? Synes ikke du skal gi deg på dette, det er viktig at du ikke mister motet.

Jeg har enda ikke funnet EL vet du, så jeg skjønner ingenting av dette jeg. Men jeg tester på kvelden jeg da, ved 19 - 20 tiden. Vet ikke om det er for sent? At det kanskje er bedre å teste på morgenen? Men tror vel egentlig den skulle vært her for en stund siden ettersom jeg hadde EL-slim i helgen som var. Kjenner jeg er lei selv også. Lei av å teste, lei av å kjenne etter symptomer som absolutt ikke er der.

Kjenner jeg til og med har problemer med å lese innlegg her inne som omtaler nyervervede graviditeter. Misforstå meg rett, jeg unner alle å bli gravide, men skulle så gjerne ønske det kunne skje for oss også.

Prøv å holde motet opp da Elise, tror det er viktig at psyken også er sterk i en prosess som dette.

Klem fra meg :-)

Skrevet

Uff ja...det er bare så tungt å håpe og håpe hver eneste mnd, og så bli skuffet like etterpå.

Jeg er jo ikke 100% sikker på at det er mensen som er på vei, men kan vel si 90% sikker iallefall. Har vært slik som dette mange mnd.

Jeg får bare vente og se.

Har ingen symptomer på noe som helst akkurat nå. Var kvalm hver dag + vondt i puppene ++ frem til EL og litt etterpå. Nå kjenner jeg ingenting. Ikke mensmurringer engang akkurat nå, men det hadde jeg i morges...

Får håpe du får positive EL-tester snart da, men det kan jo faktisk også hende at du ikke vil få EL denne mnd. Ikke får å skuffe deg, men man har jo ikke alltid EL hver mnd og Pergo er heller ingen garanti for å få EL. Men det er ikke for seint enda.

Er ikke noe annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Selv om jeg begynner å føle et veldig hastverk med å bli gravid. Det har jeg egentlig følt LENGE. Huff.

Jeg blir også forferdelig misunnelig når jeg hører om forskjellige som er gravid, men det bryr meg egentlig ikke så mye når det gjelder de her inne. Det er MYE verre når det er folk jeg kjenner...

Straffen for misunnelsen er vel at jeg sliter selv....hehe.

JEG BLIR GAL! hehe

Spotting er forresten når man blør bare pittelitt, at blødningen liksom ikke kommer helt igang.

Festeblødning er noe som noen får akkurat når egget fester seg. Kan få en liten blødning eller spotting :)

Kunne nesten ønske at jeg var i samme situasjon som deg da du ble gravid forige gang. Hadde vært deilig å ikke tenke på det og latt ting skje av "seg selv".

Skal prøve å holde motet oppe ja selv om det ikke alltid er like lett...

Godt å ha deg å "prate" med her :)

Skrevet

Men hvis det viser seg at jeg ikke får EL denne gangen, må jeg da vente helt til mens før neste kur? Da kan jeg faktisk risikere å vente 3 - 6 måneder!!? Det orker jeg ikke!

Men blodprøvene vil vise om jeg har hatt EL eller ikke? Jeg skal ta nye blodprøver på fredag. Må kanskje spørre gyn om de kan ringe meg med prøvesvarene. For hvis jeg ikke har hatt EL, så kan jeg vel kanskje begynne på ny kur med en gang da eller? Irriterer meg at jeg vet så lite om dette.

Den helt klart beste metoden å bli gravid på er ved å ikke bevisst prøve på det tror jeg :-)

Dessverre for oss begge to.

Klem til deg

Skrevet

JA!! De finner det selvsagt ut ved blodprøve :)

Det passer jo fint å ta blodprøve på fredag dersom du tror at du kanskje hadde i helgen. Skal helst være ca 6-7 dager fra EL til du tar blodprøvene (har jeg lest).

Sliter du med lange sykluser? Jeg husker ikke helt hva du har skrevet ang. det. Dersom det kan gå flere mnd mellom hver gang du har mens, går det an å ta Provera for å få en blødning. Da kan du begynne med ny Pergokur på dag 5 slik som ved vanlig mens :)

Men vi trenger ikke ta sorgene og problemene på forskudd heller ;)

Vi får satse på full klaff :))

Men dersom det ikke skulle være klaff, så bør du ikke ta Pergo oftere enn annenhver mnd. Den virker i pausemnd også og hvis du tar hver mnd kan du bli overstimulert og det er ikke så bra...

Ha en fin kveld :)

Klem tilbake

Skrevet

Hei igjen!

Da var håpet over for denne gang for min del. Husker ikke om jeg skrev at jeg begynte å spotte på tirsdag (og ikm er i dag). Mensen har ennå ikke kommet skikkelig igang og jeg har ingen mensmurringer eller smerter. Kommer vel for fullt når de kommer! :(

Tok en test i går bare for å bekrefte at det er TR som er på vei, og den var negativ, så da er jeg iallefall ikke gravid.

Var egentlig litt meningsløst å teste uansett, men noen ganger må jeg bare...hehe.

Nå skal jeg trøstespise i hele helgen og så skal jeg kutte ut alt usunt fra mandag + blir kjempeflink å trene :))

Jeg bare MÅ klare å gå ned 6-8 kg, og helst mer, opptil 13 kg, men setter meg et delmål på 6 kg i første omgang.

Er overbevist at det er det eneste som kan hjelpe for at jeg skal bli gravid igjen...

Har du fått tatt blodprøve i dag?

Blir jo spennende å høre om du har hatt EL. Hvor lang tid tar det før du får svar på det?

Ønsker deg en kjempefin helg!

Stor klem

Skrevet

Kjære Elise,

Jeg begynte på et svar til deg på jobb i dag, men så ble jeg oppringt fra barnehagen, datteren min har fått omgangssyken :-( Så da måtte jeg bare løpe. Men nå kan jeg endelig kveile meg opp i sofaen og svare deg :-)

Det var ikke det svaret jeg hadde håpet på. Skulle så gjerne ønske at det hadde klaffet for deg denne gangen. Men er alt håp ute da? Ettersom IKM dagen er i dag, så kan du jo ta feil..? Jeg krysser fingrene for deg litt til jeg, sånn i tilfelle.. ;-) Nå vet jo ikke jeg hvordan du ser ut, men dersom du tror at det kan hjelpe å gå ned i vekt så støtter jeg deg i det. Enig i at et delmål på 6 kg kan være et godt utgangspunkt og et oppnåelig mål. Hvis man setter seg for høye mål, så er det så mye lettere å sprekke. Husker min kamp med vekten etter fødselen. Jeg la på meg nesten 30 kg, nå var det jo mye vann der (ca. 10 kg), men det var også en god del annet. Og når med tanke på at datteren min bare veide 2,3 kg, så kan du jo tenke deg selv. Jeg gikk nesten et år og bare var flau over kroppen min. Kjøpte store klær, joggebukser og hettegensere, og brukte mat som trøst. Men så nådde jeg et punkt hvor jeg var så lei, at jeg bestemt meg for at da SKULLE jeg gå ned. Så da satte jeg i gang å gå .Jeg gikk hver eneste ettermiddag/kveld i 45 minutter, i raskt tempo så jeg ble skikkelig svett. Og så kuttet jeg ned på sukker (også frukt), og spiste normalt ellers. Og jeg klarte faktisk å gå ned 12 kg på tre måneder, og har klart å holde vekten siden da. I utgangspunktet skulle jeg vel gått ned de siste 8 kg også, men det vil jeg ikke. Var i utgangspunket alt for tynn før jeg fikk barn. Problemet i dag er at alt legger seg på magen. Det skulle jeg gjerne vært foruten. Jeg har full tro på at du klarer det, og jeg skal heie på deg med alt jeg har!!

Jeg var hos gynekologen i dag og tok blodprøve, skal tilbake igjen på mandag og ta en ny. Så skal de ringe meg så fort de har prøvesvarene. Jeg har sluttet å teste for EL. Jeg orker ikke mer, blir så stresset av det. Så nå har jeg prøvd å legge det til side, og bare vente på TR. Det kan jo ta lang tid. Hvor lange er dine sykluser nå på Pergo? Og hvor lange var de før? Har du gått på p-piller? I tilfelle hvilke? Jeg har gått på Marvelon i mange år.

I morgen skal jeg ut og hente de nye langrennskiene mine, og det gleder jeg meg til. Jeg har ikke stått på langrenn siden jeg var ti år. Hahaha, tror det kan bli et "Bambi på isen" scenario!

Ønsker deg også en fin helg. Kos deg med det du vil, og så setter du deg nye mål fra mandag av!! Og så håper jeg at TR uteblir :-)

Stor klem tibake!

Skrevet

Hei igjen Elise,

Håper at alt er bra med deg! Har TR uteblitt?

Ønsker deg en fin dag!

Skrevet

Hei vennen :)

Sorry at jeg er så treig å svare. Har jobbet i hele helgen og har ikke vært på nettet.

TR kom med brask og bram på lørdag, så da er jeg igang med ny pp. Eller dvs, jeg tror ikke vi skal prøve denne mnd. Har egentlig ikke lyst på desemberbarn, men blir jeg gravid likevel, mot formodning, så blir jeg selvfølgelig glad :)

Men sannsynligheten er iallefall ikke stor for at det skjer.

Nå skal jeg i gang med trening og sunn mat, så da får jeg se om det vil gi resultater. Håper jo at det kan hjelpe på å gå ned noen kg.

Jeg er ca 6 kg overvektig ifh. bmi'en, men veide ca 10 kg mindre før enn jeg gjør nå og kunne ønske jeg klarte å gå ned igjen til det.

Så utrolig flink du var som klarte 12 kg på 3 mnd!! :) Det er jo 1 kg per uke det! Det er imponerende. Kunne ønske jeg hadde litt mer viljestyrke, men nå SKAL jeg klare det...hehe.

Har fått noe svar på blodprøvene? Tar vel gjerne litt lenger tid...

Merker du ellers noe med kroppen? Det er jo ikke lenge til du har ikm nå :))

Et av problemene med pcos er at TR er uregelmessig eller uteblir helt. Jeg brukte Trionetta fra jeg var 17-22. Etter det brukte jeg Yasmin i 5 år, frem til sommeren 2005 . Etter SA'en i sept, har jeg hatt regelmessig mens med ca 26-35 dagers syklus. Det er helt utrolig egentlig, for de gangene jeg har hatt pause fra p-pillene eller etter jeg sluttet med de har jeg ikke hatt mensen på mange mnd, opptil 9 mnd uten mens. Har brukt Provera for å få blødning. Nå virker det som det har ordnet seg litt :))

Nå skulle jeg gitt MYE for en pause på ca 9 mnd :))

Har du lange sykluser eller?

Blir spennende å høre om du har hatt EL.

Det er jo kjempekjekt å gå på ski!! Jeg gjør det altfor sjelden. Er noen år siden sist nå. Da jeg var liten var vi veldig mye på hytten på fjellet og da gikk vi mye på ski. Det er herlig når det er fint vær :)))

Savner det egentlig veldig.

Klarte du å holde deg på beina?? ;-)

Nå må jeg lage middagen ferdig til sambo kommer hjem.

Gleder meg til å høre fra deg igjen :)

Ha det bra så lenge!

Klem fra meg

Skrevet

Hei vennen :-)

Uff, ettermiddagen startet i går med omgangssyken. Rakk akkurat å hente datteren min i barnehagen, og kommet meg inn døren hjemme før det braket løs. Har vært skikkelig dårlig, både i går kveld og i natt, og i dag har jeg vondt i hodet. Har ligget i sengen i hele dag. Nå ser det ut som om det er mannen min sin tur.

Så kjedelig at TR dukket opp :-( Kanskje det er like greit å ta en pausemåned. Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha barn i desember, men det har endret seg nå. Jeg ønsker så gjerne å bli gravid, at til og med termin på juleaften hadde vært greit! Var og tok blodprøve igjen i går, og skal ta siste blodprøve på torsdag. Jeg har bedt gynekologen om å ringe meg med resultatene når de er klare. Ellers merker jeg ikke så mye til andre symptomer. Men var på do i stad, og da spottet jeg. Så da er det nok TR som er underveis.

Jeg har hatt helt merkelige sykluser. Begynte på Marvelon da jeg var 16, og hadde da en to måneders pause da jeg ble gravid sommeren 2002. Så gikk jeg på minipillen mens jeg ammet, og begynte på Marvelon igjen etter ammeslutt. Kuttet ut p-pillene rett etter bryllupet i juli 2006, og da gikk det 5 mnd før jeg fikk TR. Jeg gikk på et nytt brett med p-piller i januar jeg da for å få blødning.

Det gikk bedre enn forventet på skituren vår. Jeg klarte å holde meg på bena! Skal bli flinkere til å gå turer på kveldstid også, det er god trening. Jeg er ikke akkurat helsestudio typen, liker meg bedre utendørs.

Viljestyrke har alt å si når det gjelder endringer i livsstil, og det virker jo som om du er innstilt på å gå ned i vekt nå. Husk at inntaket må stå i forhold til forbruket. Har diskutert dette så mange ganger på jobben, for vi har noen som sverger til alt fra Grete Roede til Herballife. Riktignok går de ned i vekt, men de klarer jo ikke å holde vekten. Kiloene kommer på igjen. Jeg er motstander av sånn "mirakelkurer", og mener at det eneste som hjelper er livsstilsendring. Så lenge du forbruker mer kalorier enn det kroppen trenger, så går man ned i vekt. Jeg tror du klarer det!!

Nå må jeg komme meg av gårde og hente lillegull i barnehagen. Vi prates snart igjen. Godt å ha deg her :-)

Klem

Skrevet

Hey snuppa! :)

Jeg er litt treig med å svare, men sambo sin jobb-pc har gått i stykker, så da har han lagt beslag på laptop'en her hjemme...

Så kjedelig at du ble syk da. Jeg tror det verste jeg vet er å kaste opp. Det er helt forferdelig. Er du frisk igjen nå?

Her i huset har vi holdt oss friske foreløpig. Får håpe vi slipper å få noe.

Jeg er ikke kommet helt igang med kostholdsendringen ennå. Det var vel ingen bombe, men har spist veldig lite snop denne uken. Får trappe ned litt gradvis kanskje. Spiser grovt brød og går mye på tur, men det er fremdeles en del ting jeg må endre på. Satser på at jeg er kommet bedre igang neste uke :)

Det er ikke alltid like lett å forstå seg på syklusene. Har du blitt sjekket for hormonforstyrrelser? Det er jo veldig mange som har det som ikke vet om det. Men det kan jo selvsagt være andre årsaker også.

Hvordan går det denne pp'en da? Har ikke du ikm nå snart? Det blir jo veldig spennende :) Har du testet kanskje?

Jeg tror ikke det blir en pausemnd på oss denne pp'en likevel. Mye frem og tilbake...hehe.

Jeg har funnet ut at vi ikke skal prøve seriøst, men ha sex når vi føler for det. Jeg blir også glad så lenge jeg blir gravid, uansett om terminen blir i desember. En kollega av meg hadde termin i romjulen sist jul og hun fødte ikke før i beg. av januar. Men blir JEG gravid denne pp'en, så blir terminen ca 10-15 des, og da kan jeg risikere å føde på julaften...

Men det får bare våge seg. Har ikke troen på at det klaffer nå uansett, så da blir det ikke noe problem...*SS*

Har dere planer for helgen?

Tror det blir en rolig og avslappende helg for oss. Har foreløpig ingen planer og det er litt godt :)

Ha en kjempefin helg hvis ikke vi snakkes før!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...